Sanatın neredeyse her dalıyla ilglili olan Louis,fakültesinin koridorundan yavaş adımlarla etrafı süzerek ilerlerken berrak bir suyu andıran mavi gözlerini panodaki afişe dikti.
Yavaş adımlarla neredeyse her santimetre karesi dolu olan panoya ilerledi.Afişe uzanmak için ellerini hafif bir edayla kağıda doğru hareket ettirdi.
"Hayalinizdeki Kadın"
Omzuna astığı siyah kol çantasının askısını kolunda sabitledi ve çantasının kapağını açarak bu kağıt için bir yer açtı.
Gireceği son derse de girdikten sonra sonunda arkadaşlarıyla buluşup günün yorgunluğunun atacaktı.Gözlüğünü işaret parmağıyla iteleyerek düzelttiğinden sonra gideceği dersliğe adımını attı ve tahta sıralarla dolu olan derslikte bir sıraya oturdu.
Sınıfın yavaş yavaş dolmasını beklerken arka cebinden çıkardığı telefonunun ekranını açıp saate baktı.
***
"Tamam ama o zaten var olan birisi,Niall." Louis kolunu tabaktan bir kurabiye almak için uzattı.
"Ben olsam,'' Zayn,ağzındaki kurabiyeyi çiğnerken konuşmaya devam etti."Megan Fox ve Katy Perry'yi tek bir bedende birleştirecek birini yapardım.Ah,bir de Emma Stone!"
Liam,uzandığı kanapeden sohbete karıştı."Düz olmadığını sanıyordum?!"
"Ya-yani...Teknik olarak ama Louis bir öneri istedi ve ben-"
"Louis,düz değilsin"
"Niall,nerenden böyle şeyler-"
"Olsaydın mutlaka kafanda birşey belirirdi,dostum."
"Bu düz olmadığım anlamına gel-"
"Ve cipsler geldi!" diyerek görüş alanına giren Harry ile birlikte herkes cipslere yönelerek konuyu bir yana bıraktı.Harry elindeki tepsiyi büyük sehpaya bıraktı ve kaptan bir tane alarak ağzına attı.
Niall,ağzına attığı cipslerden sonra söze başladı.
"Louis,cidden eğer ben-""Niall!" Louis sert bir şekilde nefes aldı ve devam etti. "İbne olmadığımı neden anlamıyorsun?"
Etrafı kaplayan sessizlikten sonra Louis kanepeden hızla kalktı ve uzaklaşmak için balkona gitti.
"Oh," diyerek gözlerini büyüten Niall susmayı tercih ederken"Üzerimize alınmalı mıyız?" diyen Zayn,Liam'a döndü.
Harry'nin ince kaşları çatıldı ve oturduğu sandalyeden kalktı.
"Kaç kere daha üzerine gitmemenizi söylemem lazım?" oflayan Harry gömleğini çekiştirerek balkona doğru yöneldi.Balkonun kapısına kolunu yaslarken Louis ile göz göze geldi.Gözlerini kaçıran Harry şehir manzarasına odaklanmaya çalışıyordu ama Louis dikkatini dağıtmayı beceriyordu.Yeşil gözlerini Louis'nin mavi gözlerine odakladı ve titrek sesiyle konuştu.
"İyi misin?"
Louis baştan aşağı süzdüğü Harry'ye cevap verdi.
"Evet,"
Şeker pembesi dudaklarını ıslatan Harry,bu sefer kollarını göğsünün hizasında birleştirdi ve ağırlığını duvara yasladı.
"Onlardan özür dilemen gerek.Özellikle Zayn ve Liam'dan.Biliyorsun,Niall'da kendini tanımaya çalışıyor ve sana yardımcı olmak iste-"
Louis,adımını kapıya doğru attı ve elini Harry'nin omzuna koydu.Gözleri göğsünden başlayarak yavaş yavaş Harry'nin gözlerine gelirken dudakları kıvrıldı.
"Biliyorum,Harry"
Louis gülümserken Harry kafasını yavaşça salladı.Louis kapıdan çıktı ve içeri yöneldi.Harry kafasındaki düşünceleri ve belli belirsiz Louis'yi gördüğünde,onunla beraberken hissettiklerine yoğunlaşmaya çalıştı.Ne zaman yoğunlaşsa işin içinden çıkamadığı için tek yapabildiği içeri gitmek için ilk adımını atmak oldu.
Salona girdiği anda yüzünde büyük bir gülümseme oluştu ve arkadaşlarına katıldı.Louis'nin oturduğu kanepeye geçti ve bir bacağını diğer bacağının üzerine atarak yerini aldı.Arkadaşlarının sohbetine katılmaya çalışırken Louis'den bakışlarını ayıramıyordu.
"Buldum!" diye haykıran Louis,ayağa kalktı.Ellerini başının üstünde birleştirdi.
"Tanrım!Buldum!" Louis yan koltuktaki Niall'a dönüp omuzlarını sarstı.
"Niall,her zaman en iyisini seçerim."
"Yani?" diyen Niall'a kaşlarını çatan Louis ekledi.
"Anlamadın mı?"
Liam'ın sesi duyuldu.
"Pornostarlarını mı birleştireceksin?"
Louis,Niall'ın karşısından ayrıldı ve oturduğu kanepede yeniden yerini aldı.
"Hayır,Salvador.Şuana kadar ki ilişkiye girdiğim tüm kızları tek bir bedende kavuşturacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cotton candy hearts // larry
Fanfiction"Hayalinizdeki Kadın" Louis başlığa bakarak yeniden sırıttı ve kanepede uyuyakalan Harry'ye gözlerini dikti.Belki de hayalinde bir kadın yoktu.