Prolog

14 2 0
                                    

Miałam bardzo spokojne życie. A przynajmniej tak mi się wydawało. Usłyszałam dzwonek. Pomyślałam że rodzice zapomnieli kluczy. Prawda miała mnie zaboleć... 

Otworzyłam drzwi i zobaczyłam funkcjonariusza i funkcjonariuszkę.
-Nazywasz się Oliwia Evans?- Zapytała funkcjonariuszka.
-Tak, a o co chodzi?- Zapytałam.
-Twoi rodzice zastępczy zginęli w wypadku samochodowym.- Powiedział funkcjonariusz ze współczuciem.
Jedna rzecz mi nie pasowała ZASTĘPCZY RODZICE. Jak to możliwe?
-Zastępczy?- Zapytałam ze łzami w oczach.
-Nie wiedziałaś?
- Tak.- Załkałam.
-Jutro lecisz do prawdziwej rodziny do USA.
Całe życie w kłamstwie. Miałam milion myśli. A do tego mam siostrę.

Jutro Rano

Wyszykowałam się. Spakowałam się w Walizki i zamówiłam Taxi. Przeszłam przez kontrole do strefy VIP. 

Emilia (siostra Oliwii)

Wysłałam SMS-a do Oliwii. Gdzie na nią czekamy z rodzicami. Już ją kocham a nawet jej nie znam!!!!!!!!  Nagle zobaczyłam jak wychodzi dziewczyna.  2 duże walizki. Jedna walizka granatowa a druga ciemny zieleń. Ciemne czarne włosy, niebieskie oczy, lekki makijaż, spodnie luźne i  luźna koszulka. Zielony komplet całkiem ładny komplet. Podobna do mnie. A raczej ja do niej (urodziłam się później). Zapisałam ją w kontaktach "💗Oliwcia🫶🏻🤍"

🄳🅉🄸ę🄺🅄🄹ę ż🄴 🄿🅁🅉🄴🄲🅉🅈🅃🄰ł🄰ś/🄴ś 🄿🅁🄾🄻🄾🄶 🄿🅁🅉🄴🄿🅁🄰🅂🅉🄰🄼 ż🄴 🅃🄰🄺🄸 🄺🅁ó🅃🄺🄸, 🅃🄾 🄼🄾🄹🄰 🄿🄸🄴🅁🅆🅂🅉🄰 🄺🅂🄸ąż🄺🄰. 🄼🄰🄼 🄽🄰🄳🅉🄸🄴🄹ę ż🄴 🅂🄸ę 🄿🅁🄾🄻🄾🄶 🄿🄾🄳🄾🄱🄰ł. 🄹🅄🅃🅁🄾 🅆🅁🅉🅄🄲ę 1⃣ 🅁🄾🅉🄳🅉🄸🄰ł. 🄱ę🄳ę 🅆🅁🅉🅄🄲🄰ć 🄲🄾🄳🅉🄸🄴🄽🄽🄸🄴 🅁🄾🅉🄳🅉🄸🄰ł🅈 🄰🄻🄴 🄱ę🄳ą 🄺🅁ó🅃🄺🄸🄴 🄰🄻🄱🄾 🄲🄾 2⃣/3⃣ 🄳🄽🄸 🄰🄻🄴 🄱ę🄳ą 🄳ł🅄ż🅂🅉🄴.

Czas Odkryć Nową Tajemnicę Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz