1 Poznanie

9 1 0
                                    

Emily:

Rzuciłam się na Oliwię. Moja siostra. Mam siostrę! Aż się z tego popłakałam. Ona oddała uścisk.

Oliwia:

Zobaczyłam rodzinkę. Siostra rzuciła się na mnie. Oddałam uścisk. W kontaktach mam zapisaną ją:          "💗Siostra🤍".

***
                      

Pojechaliśmy do domu.Dowiedziałam że moja rodzina jest bogata. Ale że aż tak!? Willa. To była willa. Weszliśmy do garażu. Było dużo sportowych aut. Weszliśmy do salonu. Mama poprosiła mnie do biblioteki.

-Hej córeczko. Jak ja dawno cię nie widziałam.

- Dlaczego  mnie oddaliście do rodziny zastępczej? Przecież mój brat jest starszy.- ( dowiedziałam się że mam też brata)

- Nie mogę ci tego powiedzieć.

-Spoko- ale wcale nie było spoko.

-Na początku dwie zasady. Po pierwsze nie możesz mięć chłopaka. Po drugie mów jak będziesz gdzieś wychodzić. Na noc są spuszczane psy.-Powiedziała mama.- A i za tydzień zaczynasz szkołę. Twój brat i siostra też chodzą do tej szkoły.

-Dobra

-Idź poznaj siostrę i brata. Siostra oprowadzi cię po domu.

-Spoko.

Wyszłam i skierowałam się do salonu. Gdzie była siostra.

-Emily Evans ale dla ciebie Emi.- Siostra mnie znów dziś przytuliła.

-Oliwia ale dla  ciebie Oli-odpowiedziałam.

-Ok Oli.- Odpowiedziała.-Choć oprowadzę cię po domu.

-Ok.
Emi oprowadziła mnie po domu. Był wielki. Zaprowadziła mnie pod drzwi z wielką literą A . Weszłam niepewnie do pokoju. Zobaczyłam chłopaka rozwalonego na łóżku. Oglądał chyba coś na Netflix. Jak nas zobaczył odrazu wstał i do nas podszedł. Przytulił mnie a potem Emi.

- Hej.

Siostra zaproponowała że zaprowadzi mnie do pokoju.
Drzwi miały wielką literę "O" na sobie.
Emi wytłumaczyła że każdy z nas ma na swoich drzwiach.

-————————————————————————————————
Sorry że dopiero teraz ale nie miałam pomysłu. Postaram się wstawiać więcej.

Czas Odkryć Nową Tajemnicę Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz