Катя бере за шкурку всю бліду та летять на потяг по дорозі буквально збиваючи всіх привокзальних бабусь які торгували помідорами. На щастя вони встигли на потяг та всілися якраз вчасно у вже не дуже одинокому купе сиділо пару підлітків хлопеці які познайомитися один з одним та сильно спілкувалися під час дороги. Один з тих підлітків був хлопецм який не помітно підкатував до Іри, то він накриє своїм покривалом то скаже що вона красива і розділить музикальний смак Іри. Юра ж разом з Катею теж побачили цю не велику симпатію у очах обох але не хотіли казали Ірі про це прямо як не як у неї є Арбузер який не знає який green flag підкатує до його дівчини. Катя розглядаючи цих двох " таємних коханців" по волі писала любовний вірш про них хоч у неї ніколи не виходила рима і вірші не складувалися зараз же дивлячись на них вони складаються самостійно, Юра їх сфотографував та роздрукував на своєму міні принтері який купив у Берліні ця фотографія буде як додаток до вірша його сестри. Іра ж ніяк не могла влягнутися на верхню поличку тоту впала з неї низ головою що що получила від попутичників. А після сіла читати книгу ну як сіла повисла як вампір через що на неї косо подивилася провідниця. З Києва до Львова де вони будуть три дні їхати одну ніч тільки біда Іру ми не могли угомонити дві години. дівчина попереднього сіла читати книгу через пів години кинула та подалася оглядати вагон знайшовши у вагоні своїх однолітків пограла з ними карти на роздягання та успішно програла сидучи голою у компанії майже оголених хлопеців. Бо хтось вміє махлювати і залишатися тільки не пів оголеними на від міну від Іри , окей дальше кинувши карти по далі вони витягнули горівку та налили всім по чарці приблизно з 4 чарки як на диво Іру накрило, тому весь вагон " насолоджувався" п'яними співами вагону схожими на крик котів на початку березня але коти попри них артисти компашка разом з Ірою у якої як не як мама працює у церковному хорі голос хороший і ситуацію з співом чотирьох п'яних підлітків вона виправляла своїм як сказала провідниця ангельський голосом. Катя шукаючи подругу після двох годинного сну та "чудового" будильника у вигляді їх співу почала шукати Віру по всім вагонах знайшла вона її тільки по голосу який перебивали хлопуі своїм достатньо жахливим співом як було сказано вище. Підійшовши до їх вагону та тихо говорячи собі під ніс що треба міняти подругу вона заходить до їх купе через це наша група бітелс перестає співати випускаючи очі на сонну та розгнівану Катю яка ще побачила що Іра гола а коло неї сидять чотири на пів оголені хлопеці підлітки у когось не було верху а у когось низу та й ще не все купе тхнуло перегаром та куривом. Катя стояла в аауті але була готова рознести цей вагон. Вона взяла футболку яка валялася на низу та по черзі фігачила хлопеців по голові.
К: придурки якого хуя ви тут зробили вам тут вагончик ескорт?
Хлопець 1: Чекай можна пояснити
К: рот закрив! Бо я його тобі в сраку засуну якщо слово від тебе почую
Катя нарешті розібравшись з хлопцями та буквально на своїх плечах принесла Іру до вагону де сидів її брат який чув їх крики тепер він боїться свою молодшу сестру яка побилася з хлопцями які явно сильніші ніж вона. Все ж поставивши Іру на свою нижню полицю вона сіла до брата підігнавши ноги під себе читаючи трилер вона закінчила на моменті вбивства чоловіком одного з копів дальше заснула. Чесно Іру боїться соціофобія бо буває вона таку дурню меле що Каті стає соромно що її знає. Одного разу вона разом гуляли по торговому центрі у той момент коли вони зустріли Олега Іра знаючи що він подобається Каті кричить.
" Де хто хоче запросити тебе на побачення" у Каті там чуть інсульт не стався та й цей торговий центр запам'ятав Іру як угрозу суспільству чесно після цього вони у той торговельний центр не ходили. Але коли Іра розказала Каті що їй подобається одинадцятикласник та вона зробила так як її подруга тут у сором падала не Іра а об'єкт її воздиханння. Говорять що неможливо померти від сорому я скажу вам чисту правду можна той одинадцятикласник цей і зробив зникнувши у школі на три тижні під приводом хвороби ми то всі знаємо що він не захотів з'являтися на очі своїм одноклассникам через шалену дев'ятикласницю яка на щастя піде геть з школи цього року і вже над нею крінжувати не школа а Київський поліцейський коледж краще б вона тйшла у монашки про себе завжди думала Катя чуючи що дівчина хоче у поліцію. У школі за очі називали Іра мусарка звісно це тільки за очі її характеру боялися всі учителя говорили що їй треба вести допити у тюрмі всі поганці задавалися зразу при її то характеру. Катя писала вірші першокласникам на перший дзвоник чесно кажучи їй завжди давали працювати з віршами тому якщо якесь свято то вірші писала дівчина. Вже літом вона подала документи у Київський коледж культури і мистецтв вона надіється що буде там вчитися Тай дивлячись по карті вона вже знала що коледж Іри знаходився на на іншому боці від її коледжу. Катя перестала думати та просто читала книжку час від часу дивлячись у вікно її терапію з книгами перервав стук у купе.
К: заходьте
У їх купе зайшов хлопець з букетом великих ромашок явно куплені на одній з зупинок де зупинився потяг. Він протягнув букет Каті топчачись на місці він дивиться на Іру та на брата який вже хотів нагаркати на нього але Катя його зупинила вона теж не промах.
Х: Ч прийшов просити вибачення
К: чого ти прийшов де твої дружки
Х: Вони бояться тебе! я доречі Йосип
К: Добре що не Сталін
Й: Вибач ми чесно не хотіли щоб так сталося вибачиш нас
Катя глянула на нього але все ж таки сказала йому що згодна вибачитт їх хлопець пішов з усмішкою від вухв до вуха. після нього вже більше ніхто не приходив до них у купе. Катя же продовжила читати книгу паралельно дивлячись на телефон у якому спливало купа повідомлень від того самого арбузера, дівчина обережно скористалася відбитком пальця Іри та відповіла на його повідомлення від її імені.
Справді після бурної переписки вона заблокувала його не дай Боже він вб'є її Катя йому руки відірве.
____________
Анонімка
ВИ ЧИТАЄТЕ
Польові квіти
Short Storyнові пригоди на заході України в бабусиному селі і що з того всього буде не відомо! ( Заморожено)