Untitled Part 4

7 0 0
                                    

Ramon nézőszöge:

 Tegnap nagyon jól elbeszélgettem az egyik lánnyal. Jó társaság volt, és bár gyerekesen kíváncsi, mégis helyén van az esze és vannak jó meglátásai. 

A délelőtt folyamán nagyjából aludtam, majd ellátogattam a gymbe, csináltam magamnak "reggelit", protein turmixot. Kicsit unalmas így egyedül, de ez van ha az ember tisztában van az értékrendjével és azt nem viszi lejjebb hogy hülyékkel lógjon. 2 barátom van, de azok is most dolgoznak. 

-Már 1 óra, mit kéne csinálnom? 

Ana szemszöge:

-Bye bye. Köszöntem el majd hátra dőltem egy szusszanatra.- A mai nap nem nekem lett kitalálva - dőltem hátra egy pillanatra, de egyből rá is cáfoltam ahogy a következő emberkét megláttam. -Ramon?- tettem fel a kérdést minthogy köszöntem volna neki.

-Hehey, mizujs? - köszönt ő is egyből.- Rég láttuk egymást- kacsintott és elmosolyodott. Na igen, neki ez kifejezetten jól áll. 

-Nem sok, családi dráma volt aztán feljöttem ide. Picit unatkoztam így nélküled- vallottam be neki az őszintét.

-Tehát hiányoztam? - nézett rám ferde mosollyal.

-Nem azt mondtam helo. - Erre már mind a ketten nevettünk.

-Hogy hogy most nem dolgozol? - kérdezte.

-Vasárnap van, és a téli szünet első napja, persze hogy itthon pihenek. És te?

-Mától egy hétig  szabin vagyok. - közölte felszabadultan. 

-És mi a terv? 

-Hát drága, az hogy megpróbálom eltengődni én is. Nincs nagyon társaságom, nem tudok mit csinálni egyedül. Te nem gondolkoztál még azon hogy ellátogass Moszkvába?

- Mindig is vonzott az orosz nyelv és a jó vodka. - nevettem el magam.

-Egyszer eljöhetnél, szívesen látlak bármikor. -tárta szét a kezeit. 

-Holnap is? - tettem fel a kérdést. 

-Mi? - nézett rám értetlen arcal.

-Holnap hajnalba indul egy gép Moszkvába. Hallottam még barátnőmtől.Tehát?

-Nem azért mert annyira nem bírlak, de nem félsz hogy egy baltás gyilkos vagyok?

-Kicsi az esélye drága hogy két baltás gyilkos találkozik egy oldalon. - mosolyogtam rá majd egy értetlen arc után elnevette magát.

-Wow, ez meglepő volt, hát akkor gyere!

Megyek is. 


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 16 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy jegyet oroszba!Where stories live. Discover now