Part 12

284 20 8
                                    


Screen shows:

Karan was going to his room, Sanvi stopped him by calling him.

Sanvi: "Karan."

Karan: "Tum? Abhi tk gai nhi function to kb ka khatam ho gaiya hai"

Sanvi: "Wo darasal mujhe pta chala tumhari sister gir gai usse zaida chot to nhi lgi?"

Karan: "Kon sister? Meri koi behan nhi hai tumhe meri mama ne bataiya nhi?"

Sanvi: "Wo jo choti si bachi tumharay saath thi wo tumhari czn sister hi ho gi na."

Karan: "Na hi wo meri czn hai na hi meri behan."

Sanvi: "Phir kon hai wo?"

Karan: "Jo bhi ho tumhe isse kya? Tum yeh batao yaha kya kr rahi ho itni raat ho gai or abhi tk yehi ho."

Sanvi: "Wo mom ko zaroori kaam se jana tha to kl mai chali jao gi aj yehi ho."

Karan: "Hm theek hai ab mera rasta choro."

Sanvi: "Tum mujhse theek se baat kyu nhi krtay mai to tumse dosti krna chahti ho. Kya hum dost nhi bn sakhtay?"

Karan: "Dosti or wo bhi tumse? Namumkin."

Sanvi: "Pr ky-"

He cut her off.

Karan: "Mera dimag mat kharab kro or jao yahan se."

Rakhi: "Karan."

Karan: "Mom ap?"

Rakhi: "Yeh kaisay baat kr rahay ho tum sanvi se."

Karan: "Mai isse baat hi nhi krna chahta isse ap khud samjha dein mujhe nafrat hai aisay logo se jo faltu mai peechay hi pr jatay hai aik baar keh diya nhi krni dosti to matlab nhi krni ajeeb zabardasti hai."

Rakhi: "Buri baat beta wo mehman hai na aisay krtay hai kya ghar aye mehman ke saath."

Karan: "Yeh apki mehman hai meri nhi."

Rakhi: "Acha tum jao yahan se subha ke thakay ho ge thora rest kr lo kamray mai ja kr mai juice lai kr ati ho. Jao shabash"

He leaves from there after glaring at Sanvi.

Rakhi caressed her head.

Rakhi: "Beta ap bura na mano karan bachpan se aisa hi hai. Ap Preeta ke room mai chali jao waha wo so rahi ho gi ap bhi thori dair so jao thak gai ho gi na phir jb utho gi to usske saath khail laina kuch chahiye ho to mujhe bta dena theek hai."

Sanvi: "Okay Aunty."

She too leaves from there.

Rakhi(to herself): "Kuch nhi ho sakhta iss bachay ka."

________________________________________

Next morning:

Preeta woke up at 8 in the morning. Her eyes fell on the girl sleeping beside her, she gets scared.

Preeta: "Ton ho ap?"

(Kon ho ap?)

No response...

Preeta: "Kalan taha daiya?"

(Karan kaha gaiya?)

When she doesn't see him anywhere. She starts crying by pulling out her lower lip.

Sanvi(angrily): "Uffhoo kya masla hai sakoon se sonay do yeh baja kahii or ja kr bajao. Jao yahan se."

She put a pillow on her face and then again fell asleep. Preeta gets scared she covered her mouth to control her sobs.

His little angel ♥Where stories live. Discover now