GİRİŞ

37 5 5
                                    


Sıcak bir yaz akşamıydı. Ozge, bilgisayarının başında oturmuş, sosyal medya hesaplarını karıştırıyordu. Uzun zamandır, kendisine uygun bir arkadaş arayışı içindeydi. Ancak son zamanlarda görünüşte bir erkek arkadaş bulmada pek başarılı olamamıştı. Aynı zamanda arkadaşları ona bu konuda şaka yapmaktan geri durmuyorlardı. "Bir erkek bul!" dediklerinde, onun için her şey daha da karmaşık bir hale geliyordu. Fakat o gece, bir karar aldı; kendine bir erkek hesabı açmaya karar verdi.

Hesabını oluşturduktan sonra, profil fotoğrafı olarak dikkat çekici ama doğal bir fotoğraf seçti. Kısa bir biyografi yazdı: "Eğlenceli, maceraperest biriyim. Yeni insanlarla tanışmayı severim." Tek bir hedefle yola çıktı: Bu yolla bir erkek bulmak.

Bu sırada Emir de benzer bir karar aldı. O da sosyal medyada bir kadın profili açarak, kendisine uygun bir kız arkadaş arayışına girdi. Kendi gerçek kimliğini gizlemek için sıra dışı bir profil oluşturdu. "Sanırım biraz eğlenmeliyim! Kim bilir, belki de güzel masallar doğurur bu oyun!" diye düşündü.

Emir, Ozge'nin profilini buldu ve hemen bir mesaj gönderdi: "Merhaba! Profilin çok hoş görünüyor. Tanışalım mı?" Mesajı görünce heyecanı katlandı. Hemen yanıt verdi: "Merhaba! Teşekkür ederim, seninkisi de öyle. Nasılsın?"

Günler geçtikçe, ikisi arasında keyifli sohbetler başladı. Umarım her şey olması gerektiği gibi gidiyordur. Emir, Ozge'ye çekici haberler vererek, onun dikkatini çekmeyi başardı. İkisi de birbirlerine daha fazla açıldılar. Kendi hayatlarından kesitler paylaşarak, ikisi de kendilerini yakın hissetmeye başladılar. Kısa sürede buluşmaya karar verdiler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sahte ProfillerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin