•~Catnap pov~•
Kapının önündeki pas pasta yatıyorum çünkü Dogday bana ceza verdi ve 30 gün dışarıda durma cezası verdi...
BELIM S!K#/Dİ AMK-
Daha sonra kapı arkamdan hızlıca açıldı Kapının dibinde olduğum için bana da çarptı arkamı döndüm ve Dogday'i gördüm.
Catnap: BUNE İÇİNDİ AMK!!
Dogday: CLOUDYYOKHIÇBIRYERDEBULAMIYORUMARKADAŞLARINIDAARADIMONLARLABIRLIKTEDEDEIL!!!
Dediğinden hiç bir b#k anlamadım.
Catnap: Ne?Dogday: CLOUDY YOK HIÇBIR YERDE BULAMIYORUM ARKADAŞLARINIDA ARADIM ONLARLA BIRLIKTEDE DEIL!!!
Catnap: ...LAN?!
O minicik boyuyla nereye gitmiş olabilirki o bücür?!
Catnap: Bunu söylemekten nefret ediyorum ama player dan yardım istesek?Dogday: EVET HADI GIDELIM!
•~Player pov~•
Telefonumdan Doğukan Adal izliyordum ama daha sonra Dogday ve Catnap kapıyı kırıp (Ciddiyim) içeri girdi
Player: Noluyo amk-Dogday: CLOUDYYOKHIÇBIRYERDEBULAMIYORUZ ARKADAŞLARINIDAARADIKONLARLABIRLIKTEDEDEILYARDIMET!!!
Catnap: EVET DJRHAHJDHRHEHEHENEMDNFJFJJRURUR
URHRHRHRDHEJDUEUUEEHRJJRJREJDJDJJDJDJDJDJFJRDJFDJJDJDE!!!Player:
Player: Gençler sakınca bi daha anlata bilirmisiniz?
Dogday: CLOUDY YOK HIÇBIR YERDE BULAMIYORUZ ARKADAŞLARINIDA ARADIK ONLARLA BIRLIKTEDE DEIL YARDIM ET!!!
Player: Lan odasından bile çıkmayan bütün gün FPE deki Alice gibi odasında duran kızı nasıl kaybettiniz?!
Catnap: Ben değil o kaybetti ben 30 gündür dışarıda yatıyorum!
Dogday: Beni suçlama!
Player: Her neyse kavga etmeyin fabrikayı aramalıyız.
Dogday & Catnap: Peki.
•~Dogday pov~•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☀️🌙☁️~Üç garip kardeş~☁️🌙☀️
Short StoryHer şey yoluna girip Playtime fabrikasındaki herkes normal bir yaşma başladıktan sonra üç kıt beyinli kardeşin (Dogday, Catnap Ve benim oc'm Cloudy') Yaşamı :)