Part 7

217 16 7
                                    

Hey guys I'm back... First of all thank you everyone for understanding me. First I thought to discontinue writing then I thought let's finish which is started. So   I'll complete it as soon as possible.
So let's continue..

So kartik reached kairav's school early morning the next day with akshu. He went to kairav's hostel and met the warden and asked permission to take kairav with him for a few days as he had to stay at a hotel and want to spend sometime with kairav.the warden allowed to do so. And then kartik went to meet kairav. As kartik reaches kairavs room he saw kairav talking to nairas photo .

Kairav :I miss u mumma.. Aap kyu hume milne nahi arahe hai... Pls vaapis aajao mumma pls...

Kartik : kairav...

Kairav turned back and saw kartik. He ran towards him and hugged him and started crying.

Kairav: pa.. Papa.... Vo mai.. Maine mumm.. Mumma ko dekha.. Kal... Vo yaha aayi thi... Maine dekha.. Sachi...

Kartik : beta. Dekho.. Mumma jaha gayi hai na.. Vaha se koi vapis nahi aa sakta.. Aap mumma ko bahut miss karte ho na.. Isliye aapko aise lagta hai ki aapka mumma aapse milne aaye hai.. Aapko isiliye aise lagta hai ki jaise mumma aap se baat karte hai.. Papa ko bhi kabi kabi aise hote hai beta... Ok...

Kairav : nahi papa.. Aisa nahi.. Hai.. Maine sach main mumma ko dekha... If it was a dream vo mujhse baat karti hoti.. Par vo mujhe dekha bhi nahi... Aur vo humare boxing ring main boxing practice kar rahi thi... Aur phir bahar chali gayi..

Kartik was taken back. But didn't believe him.

Kartik : accha vo sab chodo... Aap papa aur akshu ke saath kuch din time spend karne jaa rahe hai. Hum ek hotel main rahenge.. Koob enjoy karenge. Ghumne chalenge.. Ok..

Kairav : ok papa.... Vaise i was missing you and akshu..

And he play with akshu. Kartik pack kairav's essentials. And they live to their hotel.

Precap : kartik kairav akshu go for shopping. Kairav again meets sirat.Will kartik meet sirat?

That's it for today. I'll come tomorrow with next part . Pls do vote and comment.

ONLY YOU Where stories live. Discover now