wiek: ?? (nie powiem bo on się i tak nei zmieni mam urodziny w listopadzie)Ilość obs na wattpadzie: 1 (przed wakacjami nie miałam książek i miałam 1 obsa)
status: Wolna
ilość crashów: 0 (ci wattpadowi się nie liczą)
zwierzęta: 1 kot 1 chomik (ale duo xd)
najlepsi przyjaciele: 2 (jedna moja beszti ukochana i taki typ co go znam od prawie 6 lat i bardzo lubię też)
przyjaciele: 1 (bez mojej beszti i tego typa)
znajomi: 3 (trzy koleżanki za którymi nie przepadam ale są to są)
Ulubione osoby w rodzinie: Moja mama, Mój brat, Moja babcia, Mój przyrodni brat i dziewczyną ojca (czyli na ubur taka mama).
Osoby w rodzinie których nie lubię zabrdzo: Mój ojciec.
Moje fobie: Tafofobia (lęk przed obudzeniem się w trumnie) Daksofobia (lęk przed wyrażeniem własnego zdania) Katagelofobia (strach przed upokorzeniem się byciem poniżonym)
chyba dobrze napisałam
Ulu piosenki: Mary, She likes a boy, Faster n Harder, XOXO kisses hug, seventeen, tengle up.
nie pytajcie xd to było przed wakacjami teraz jest lepiej chyba trochę.
Ulu Anime: Oshi No Ko.
Ulu książka/manga: Oshi no ko/ Moja gwiazda (nie czytam książek zabardzo)
Fandomy: Countryhumans. Oshi No Ko. HazbinHotel.
Styl ubioru: Trch EMO (nwm jak to inaczej opisać tak beasik no)
Samocena: mocne 4,5/10
To chyba tyle mam nadzieję że dobrze to zrobiłam bo niektórych żeczy trochę nie pamiętam:>