💗🇷🇺💅✨️Status po wakacyjny✨️💅🇷🇺💗

40 6 8
                                    

Wiek: ?? (ten sam:_)

Ilość obs na wattpadzie: 175 (kocham was<3)

Status: Zajęta (bo z sebusiem jestem tak xd)

Ilość crashów: 4 (Sebuś, Ameryka ch, Typ z genshina i mój ksiądz w szkole xdd )

(okazało się że przed wakacjami nie miałam wattpadowych crashów ale teraz wattpadowych mam 3) (wcześniej miałam 5/6 xd)

Zwierze: 2 koty (chomik mi zdechł ale mam nowego kota który miał się nazywać Jaruś ale jednak nie i nwm jak się nazywa)

Najlepsi przyjaciele: Dalej 2

Przyjaciele: 0

Znajomi: 4

Uku osoby w rodzinie: Moja mama. Mój brat. Moja babcia. Mój przyrodni brat (przed wakacjami go chyba jednak nie lubiłam xd) dziewczyną ojca.

Najmniej ulu osoby w rodzinie: Mój ojciec

Moje fobie: Talasofobia (lęk przed obudzeniem się w trumnie) Daksofobia (lęk przed wyrażeniem własnego zdania) Katagelofobia (strach przed upokorzeniem się byciem poniżonym)

Jeszcze jakiś lęk przed byciem ukaranym ale zapomniałam jak się nazywa:<

Ulu piosenki: How to be a Heartbreaker, hermit the frog, bubblegum bitch, Are you Satisfied?, Ancient dreams in a modern land (polecam mega), seventeen, Primadonna girls (taka trochę gorsza ale lubię), Oh No!, Hollywood, (chyba 2 razy ją słuchałam ale jest fajna), The Family Jawels (tą też mega lubię).

Czemu wszystkie z nich są od tej samej Piosenkarki:_) (te piosenki nie są w kolejności i naprawdę wszystkim je polecam bo są super)

Ulu Anime: Oshi No Ko.

Ulu książka/manga: Oshi No Ko/Moja gwiazda, zapiski zielarki

Fandomy: Countryhumans, Oshi No Ko, Hazbin Hotel.

Styl ubioru: EMO (ale dalej beasic)

Samoocena: 6|7/10 ( No takie 6 albo 7 bo nie dam 6,5 )

Jeszcze dam Ulu kolor bo zapomniałam wcześniej: 🟣⚫️ (przed wakacjami było tak samo)




Chce znowu wakacje ja tam nie przeżyje pomocy:_)

🎉 Zakończyłeś czytanie 💗🇷🇺✨️Status przed i po wakacyjny Ruska(2024)✨️🇷🇺💗 🎉
💗🇷🇺✨️Status przed i po wakacyjny Ruska(2024)✨️🇷🇺💗Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz