𝐇𝐢 𝐛𝐞𝐚𝐧𝐢𝐞𝐬, 𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝟑𝐫𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐮𝐫𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐚𝐝𝐨𝐩𝐭 𝐛𝐨𝐨𝐤!
𝑅𝑢𝑙𝑒𝑠:
1) 𝘖𝘯𝘭𝘺 𝘬𝘦𝘦𝘱 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶'𝘷𝘦 𝘢𝘥𝘰𝘱𝘵𝘦𝘥. 𝘗𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘥𝘰 𝘯𝘰𝘵 𝘤𝘰𝘱𝘺, 𝘴𝘵𝘦𝘢𝘭 𝘰𝘳 𝘵𝘳𝘢𝘤𝘦 𝘢𝘯𝘺 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘦𝘴𝘪𝘨𝘯𝘴 𝘪𝘯 𝘢𝘯𝘺 𝘸𝘢𝘺𝘴.
2) 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘢𝘺 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘢𝘥𝘰𝘱𝘵 𝘢 𝘤𝘩𝘢𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘳 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘪𝘳𝘮𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘦𝘵𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘢𝘺𝘮𝘦𝘯𝘵. 𝘛𝘩𝘦𝘳𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦, 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘳𝘦𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘵𝘢𝘨 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘢𝘺𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘱𝘢𝘨𝘦.
3) 𝘐𝘧 𝘮𝘶𝘭𝘵𝘪𝘱𝘭𝘦 𝘶𝘴𝘦𝘳𝘴 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘰 𝘢𝘥𝘰𝘱𝘵 𝘢𝘯 𝘢𝘥𝘰𝘱𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦, 𝘐 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘤𝘩𝘰𝘰𝘴𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘰𝘧𝘧𝘦𝘳. 𝘕𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘥𝘰𝘱𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘢𝘳𝘦 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵-𝘤𝘰𝘮𝘦-𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵-𝘴𝘦𝘳𝘷𝘦 𝘶𝘯𝘭𝘦𝘴𝘴 𝘴𝘱𝘦𝘤𝘪𝘧𝘪𝘦𝘥. 𝘏𝘦𝘯𝘤𝘦, 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘥𝘰 𝘯𝘰𝘵 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵 𝘸𝘰𝘳𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘢𝘺𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘢𝘤𝘤𝘦𝘱𝘵𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘰𝘧𝘧𝘦𝘳.
4) 𝘌𝘢𝘤𝘩 𝘶𝘴𝘦𝘳 𝘤𝘢𝘯 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘢𝘥𝘰𝘱𝘵 𝘰𝘯𝘦 𝘢𝘥𝘰𝘱𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘱𝘦𝘳 𝘣𝘢𝘵𝘤𝘩; 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘥𝘰 𝘯𝘰𝘵 𝘣𝘦 𝘢𝘯 𝘢𝘥𝘰𝘱𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘩𝘰𝘨𝘨𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘵𝘰𝘰 𝘮𝘢𝘯𝘺 𝘢𝘥𝘰𝘱𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦𝘴 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘰𝘰𝘬.
5) 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘢𝘥𝘰𝘱𝘵𝘦𝘥 𝘢 𝘤𝘩𝘢𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘳, 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘵𝘳𝘺 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘵𝘰 𝘵𝘢𝘨 𝘮𝘦 𝘰𝘳 𝘤𝘳𝘦𝘥𝘪𝘵 𝘮𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘦𝘴𝘪𝘨𝘯 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘱𝘶𝘵 𝘪𝘵 𝘪𝘯 𝘢𝘯𝘺 𝘰𝘤 𝘣𝘰𝘰𝘬𝘴/ 𝘤𝘩𝘢𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘳 𝘱𝘢𝘨𝘦𝘴 𝘦.𝘵.𝘤.. 𝘗𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘥𝘰 𝘯𝘰𝘵 𝘳𝘦𝘴𝘦𝘭𝘭 𝘰𝘳 𝘳𝘦𝘥𝘪𝘴𝘵𝘳𝘪𝘣𝘶𝘵𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘤 𝘺𝘰𝘶'𝘷𝘦 𝘢𝘥𝘰𝘱𝘵𝘦𝘥 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘮𝘦 𝘶𝘯𝘭𝘦𝘴𝘴 𝘐 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘱𝘦𝘳𝘮𝘪𝘴𝘴𝘪𝘰𝘯.
6) 𝘗𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘥𝘰 𝘯𝘰𝘵 𝘣𝘦 𝘳𝘶𝘥𝘦 𝘵𝘰 𝘢𝘯𝘺 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘶𝘴𝘦𝘳𝘴, 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘰 𝘯𝘰𝘵 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘢𝘪𝘯 𝘪𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘪𝘥 𝘯𝘰𝘵 𝘳𝘦𝘤𝘦𝘪𝘷𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘥𝘰𝘱𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥. 𝘈𝘯𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘸𝘩𝘰 𝘧𝘢𝘪𝘭𝘴 𝘵𝘰 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘺 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘮𝘶𝘭𝘵𝘪𝘱𝘭𝘦 𝘸𝘢𝘳𝘯𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘮𝘢𝘺 𝘣𝘦 𝘣𝘭𝘢𝘤𝘬𝘭𝘪𝘴𝘵𝘦𝘥.
𝑊ℎ𝑒𝑛 𝑓𝑖𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑑𝑜𝑝𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑓𝑜𝑟𝑚, 𝑃𝐿𝐸𝐴𝑆𝐸 𝑝𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑝𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑏𝑒 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑙𝑒𝑡𝑒𝑙𝑦 ℎ𝑜𝑛𝑒𝑠𝑡 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑢𝑠𝑒. 𝐺𝑟𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑, 𝐼 𝑚𝑎𝑦 𝑛𝑜𝑡 𝑐ℎ𝑜𝑜𝑠𝑒 𝑡𝑜 𝑔𝑖𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑐 𝑠𝑖𝑚𝑝𝑙𝑦 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑦𝑜𝑢 "𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑖𝑡 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑠 𝑛𝑖𝑐𝑒", 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝑓𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 𝑙𝑖𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑦 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑔𝑜𝑛𝑛𝑎 𝑝𝑢𝑡 𝑖𝑡 𝑖𝑛 𝑎 𝑏𝑜𝑜𝑘 𝐼𝐹 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑛𝑜𝑡 𝑎𝑐𝑡𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜, 𝑒.𝑡.𝑐.. 𝐸𝑖𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑒 ℎ𝑜𝑛𝑒𝑠𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑒𝑒 𝑖𝑓 𝐼 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑎𝑣𝑒 𝑎 𝑣𝑎𝑙𝑖𝑑 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 (𝑎𝑛𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑟𝑜𝑚 "𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑑𝑟𝑎𝑤" 𝑡𝑜 "𝑎 𝑐𝑜𝑚𝑓𝑜𝑟𝑡 𝑐ℎ𝑎𝑟𝑎𝑐𝑡𝑒𝑟" 𝑖𝑠 𝑎𝑙𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑠𝑢𝑝𝑒𝑟 𝑜𝑘!), 𝑜𝑟 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑑𝑜𝑝𝑡𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑤ℎ𝑜'𝑠 𝐴𝐶𝑇𝑈𝐴𝐿𝐿𝑌 𝑔𝑜𝑛𝑛𝑎 𝑢𝑠𝑒 𝑖𝑡.
𝑅𝑒𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟, 𝐼 (𝑎𝑛𝑑 𝐴 𝐿𝑂𝑇 𝑜𝑓 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑚𝑎𝑧𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑟𝑡𝑖𝑠𝑡𝑠) 𝑝𝑜𝑢𝑟𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑜𝑢𝑙 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑑𝑒𝑠𝑖𝑔𝑛𝑠, 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑡 𝑝𝑎𝑖𝑛𝑠 𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 𝑠𝑜 𝑚𝑎𝑛𝑦 𝑎𝑟𝑡𝑖𝑠𝑡𝑠' 𝑤𝑜𝑟𝑘 𝑡𝑎𝑘𝑒𝑛 𝑓𝑜𝑟 𝑔𝑟𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑, 𝑒𝑠𝑠𝑒𝑛𝑡𝑖𝑎𝑙𝑙𝑦, 𝑤𝑎𝑠𝑡𝑒𝑑.
𝐼 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑜𝑓 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑒𝑟𝑒 ℎ𝑎𝑣𝑒𝑛'𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑜𝑛'𝑡 𝑑𝑜 𝑎𝑛𝑦 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑜𝑠𝑒 𝑠𝑡𝑢𝑓𝑓 :) 𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑎 𝑠𝑚𝑎𝑙𝑙 𝑟𝑒𝑚𝑖𝑛𝑑𝑒𝑟 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑜𝑠𝑒 𝑤ℎ𝑜 𝑇𝐻𝐼𝑁𝐾 𝑇𝐻𝐸𝑌 𝐶𝐴𝑁 𝐺𝐸𝑇 𝐴𝑊𝐴𝑌 𝑊𝐼𝑇𝐻—- 𝑎ℎ𝑒𝑚, 𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦, 𝑚𝑦 𝑖𝑛𝑛𝑒𝑟 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛 𝑝𝑜𝑠𝑠𝑒𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑚𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑠𝑒𝑐𝑜𝑛𝑑. 𝐴𝑛𝑦𝑤𝑎𝑦𝑠, 𝑎𝑑𝑜𝑝𝑡 ℎ𝑜𝑛𝑒𝑠𝑡𝑙𝑦 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑖𝑙𝑦, 𝑜𝑟 𝐼 𝑊𝐼𝐿𝐿 𝑇𝑅𝐴𝐶𝐾 𝑌𝑂𝑈 𝑇𝑂 𝑇𝐻𝐸 𝐸𝑁𝐷𝑆 𝑂𝐹 𝑇𝐻𝐸 𝐸𝐴𝑅𝑇𝐻 𝐴𝑁𝐷 𝐺𝐸𝑇 𝑌𝑂𝑈— 𝑆ℎ𝑢𝑡 𝑢𝑝 𝑖𝑛𝑛𝑒𝑟 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛 >:( 𝑌𝑜𝑢 𝑔𝑒𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑖𝑑𝑒𝑎 :𝐷
𝐶𝑜𝑑𝑒𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑃𝑎𝑦𝑚𝑒𝑛𝑡𝑠
** apart from those listed below, all adoptable require the basic payment of a follow on my account **
🤍 = SOTA = Small Offer to Adopt (at least 1 headshot / at least 50 DA points)
🩶 = OTA = Offer to Adopt (at least 1 headshot + 1 fullbody / at least 80 DA points OR anything you think is suitable)
🖤 = BOTA = Big Offer to Adopt (At least 2 fullbodies + 1 headshot / at least 100 DA points OR anything you think is suitable)
On most cases, I will prioritise points > oc art > customs for payments, but priorities may vary depending on my current goals, so feel free to offer whatever you want!
⭐️ = PTA = DA Points to Adopt (At least 100 DA points to adopt; these adoptables will also be featured on my Deviantart and can be adopted on both platforms)
𝐒𝐭𝐚𝐭𝐮𝐬𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐀𝐝𝐨𝐩𝐭𝐚𝐛𝐥𝐞𝐬
• open (this adoptable hasn't been adopted yet. may comment your offers if you want to adopt it, even if others have commented beforehand.)
• pending (this adoptable is not yet officially adopted, but I have already chosen someone to adopt it and they are working on their payment. Please do not comment your offers unless I reopen it.)
• closed (this adoptable has been officially adopted, as the adopter has completed their payment. Please do not comment your offers.)
• keeping (I will be keeping this adoptable for various reasons. Please do not comment your offers.)
𝐒𝐭𝐚𝐭𝐮𝐬𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫𝐬
🌕 🌖 🌗 🌘 🌑 self-explanatory :)
—————————
All questions go here >>
—————————
YOU ARE READING
𝒮𝑒𝓇𝑒𝓃𝒹𝒾𝓅𝒾𝓉𝓎 | 𝔸𝕟 𝔸𝕕𝕠𝕡𝕥 𝔹𝕠𝕠𝕜
Randomᴡɪʟʟᴏᴡ's 𝟹ʀᴅ ᴀᴅᴏᴘᴛ ʙᴏᴏᴋ.. ᴛʜɪs ᴏɴᴇ's ɢᴏɴɴᴀ ʟᴀsᴛ ʟᴏɴɢᴇʀ, ɪ ᴘʀᴏᴍɪsᴇ :) 𝚂𝚎𝚛𝚎𝚗𝚍𝚒𝚙𝚒𝚝𝚢 - (𝚗.) 𝚏𝚒𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑𝚘𝚞𝚝 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚒𝚝. *this is a Wattpad book. If you are reading this anywhere else...