Když vyšli po schodech do pokoje tak se začali hned dravě líbat, ruce bloudili po těle. Nemohli se navzájem nabažit toho druhého. Dotek jemný přesto dává tolik impulzu do celého těla. Pocit vzrušení se zvyšoval a Adam strčil Damiana na postel a začal mu pomalu přejíždět po jeho erekci "Co kdyby jsme si teď vyměnili role" navrhl Adam. Damian souhlasil, navíc se mu líbilo jak vypadá v tý uniformě, vzrušovalo ho to. V tu chvíli napadlo Adama že si můžou trochu zahrát, nejdřív se ujistil že Damian se vším souhlasí a pak vzal pouta, spoutal mu ruce a začal ho pomalu svlékat. Damian se pokusil o to stejné ale Adam ho chytl za ruce a dal mu je nad hlavu:"ne ne, buď hodnej a počkej si" Damian se jen začervenal, ale nenamítal nic "tak se mi to líbí " řekl Adam, ale ruce mu stále držel nad hlavou. Začal mu dávat sladké polibky po celém těle, nejdřív se zdržel u rtů pak se přemístil na krk poté na hruď pak pokračoval dolu, ale těsně kousek od jeho penisu se zastavil. Damian byl vzrušeny víc a víc po každém polibku, když si uvědomil, že se zastavil jen nesouhlasně zakňučel. Adam se na tu reakci jen zasmál a přesunul se ke stehnům. Tam pokračoval v tom co už začal. Sem tam udělal nějaký cucflek. Pak se přesunul k jeho erekci olízl si spodní ret a jeho jazyk se dotknul Damianova žaludu a pomalu začal pohybovat jazykem do kruhovytého tvaru. Jeho drahá polovička jen hlasitě vzdychala a prosila o víc.
"Prosím vezmi si mě celýho""Popros víc a pak si to rozmyslím"Adam se ušklíbl a přiblížil se k jeho erekci. Damian se začervenal po jeho odpovědi na jeho prozbu.
"P-prosím Adame já chci víc ,chci tě cítit, chci aby si mě uspokojil svou pusou, chci tě v sobě""Tak se mi to líbí, hodnej kluk"Damian se jen začervenal a odvrátil zrak což se Adamovi nelíbilo a tak šel získat jeho pozornost rukou přejel jemně nahoru a dolů po jeho erekci na což Damian sebou cuknul a navrátil svojí pozornost zpátky.
"Teď se věnuj jenom mě" a škádlivě se zasmál a pak mu chtěl splnit jeho požadavek, ale v tu ránu mu začal zvonit telefon. Na vyzvánění měl valčík od Daniela Landy. Otráveně se podíval kdo mu volá, byl to Adrian "co tak asi chce?" pomyslel si. Přijmul hovor a pozdravil ho
" Ahoj to já jen neměl bys někdy teďka čas ?""No, teď hned ne, ale tak zítra bych měl mít. Co potřebuješ ?" odpověděl mezitím co uspokojoval svého partnera který musel tlumit každičký vzdech."Hmmm... rozešla se mnou přítelkyně a no prostě je to v piči"
"Ouuu to je mi líto, doufám že si v pořádku"
"Jo, jsem v pohodě ale potřebuju si s někým promluvit"
"Tak zítra můžeme, mám pak za tebou přijet?"
"Jo tak zítra přijeď ke mě, děkuji, tak zítra"
"Zítra a dávej si na sebe pozor"
Konec hovoruAdamova pozornost se vrátila zpět k Damianovi
"promiň co kdybychom pokračovali dál~?"
"už máš na mě čas~?"
Adama to zarazilo "já mam na tebe čas vždycky~" pomalu se přiblížil k Damianovo erekci a začal se pomalu pohybovat jazykem aby ho ještě více poškádlil. Po chvilce už si konečně vzal jeho penis do pusy a začal mu dělat dobře. Damianovo vzdycháni se jen zrychlovalo a každou minutu byl hlasitější a hlasitější. Adam cítil že se blíží vyvrcholení a přestal, ušklíbl se na Damiana na kterém bylo vidět překvapení "co ještě není ta správná chvíle na to aby si se udělal " Damian nesouhlasně zabručel, ale Adam to ignoroval "otevři pusu" Damian jakožto hodný kluk tak učinil. Adam mu strčil dva prsty do pusy a on mu je začal dostatečně slinit. Po chvilce je Adam vytáhl a začal si ho připravovat prsty. Damian jen hlasitě sténal a Adam do něj vsunul první prst, pak se přidal i druhý a pomalými pohyby mu přirážel na prostatu, poté už si myslel že je dost připravený. Adam si rozepnul poklopec a vyndal si svůj úd. Nasměroval se k jeho vchodu a pomalu do něj vsunul svůj penis. Damian vzdechl a Adam v něm chvíli zůstal aby si Damian zvykl, poté ho chytl jednou rukou za bok a druhou držel pouta. Pak se v něm začal pomalu pohybovat a vzdechy se začali rozplývat po místnosti. Adam se mu zakousl jemně do krku a pak mu začal dělat cucflek. Damian ze začátku zakňučel bolestí, ale nevadilo mu to, spíše naopak, líbilo se mu to. Adam ho začal líbat po těle a sem, tam zanechal nějakou značku. Poté sundal Damianovi pouta aby mu umožnil pohyb, pak Adam přemístil svou ruku která ještě před chvíli držela pouta která byla na Damianovo rukou a chytl ho za druhý bok aby mohl přidat na tempu. Damian zaryl své nehty do jeho zad. Adam zasykl lehkou bolestí a poté ještě přidal na rychlost, našel Damianovo prostatu v tu chvíli začal hlasitě sténat a jeho vzdychy se rozplynuli po místnosti. Pak přišlo jeho vyvrcholení, chvíli po něm se přidal i Adam. Potom tak chvíli zůstali a pak se spolu sesypali na postel. Damian se přitulil k Adamovi a políbil ho.
"To bylo dobrý zakončení dne, nemyslíš?" vyhrkl ze sebe Damian
Adam jen souhlasně přikývl "Neměli by jsme rychle skočit do sprchy?"
"Skvělej nápad" odpověděl zadýchaně Damian následně se oba zvedli a přemístili se do menší ale i tak prostorný místnosti. Adam se vyslékl a Damian mezitím pustil teplou vodu, rychle se osprchovali a vrátili se do postele.
"Kdo ti to vlastně volal?" vysoukal ze sebe Damian. Adam se chvíli pozastavil a pak odpověděl "No uhm.. to je ten kamarád se kterým tě chci ve čtvrtek seznámit. Víš známe se už celej život, ale on nikdy nevědel že jsem no.. ty víš"
"Gay?"
"Jo.. ale včera si všiml že si s tebou píšu tak se začal zajímat""Hmm.. zajímavý, dneska zněl nějak smutně"
"No to víš.. problémy s láskou, ale o tom se nebudeme bavit"
"To my naštěstí nemáme" usmál se Damian
"Doufám že ani nebudeme" odpověděl Adam
Adam se podíval na hodinky a zjistil, že už je docela pozdě, políbil Damiana na dobrou noc, zachumlali se pod deku a Damian se k němu ještě přitulil. Spolu usli a už jen čekali na zítřejší ráno.Tak jo tahle kapitola není tak dobrá ale nu což , taky musí být horší kapitoly, ale tak snad aspoň trochu se vám bude líbit.
Dnešní nám trvala 7 hodin bo jsme mezitím spolu dělali hovna. 😘
Jestli se vám zatím líbila naše práce prosím zanechte like a nebo koment, hodně nás to podpoří <3
(Kdyžtak se omlouváme za chyby, už je pozdě jako včera lol)
ČTEŠ
I v kráse je zlo
FanfictionTento příběh je o mladém muži který žije se svým přítelem radostně a poklidně, ale narazí na problém, jeho milovaný partner k němu ztratil všechny city a zamiloval se do někoho jiného. Jeho nejlepší přítel stojí při něm, ale co když on je ten problé...