senden nefret ediyorum. beni bu duruma sokmandan nefret ediyorum. beni sevmemenden ve hatta unutmuş olmandan nefret ediyorum. kızıl saçlarından, kahve gözlerinden, ince belinden ölesiye nefret ediyorum. benim olmamandan, senin olamamamdan nefret ediyorum. sana platonik geçirdiğim iki yılımdan nefret ediyorum. geceleri aklıma gelmenden ve kalbimi sızlatmandan nefret ediyorum. daha nicenden nefret ediyorum.
ama sana aşığım. her zerrene aşığım. bir kere bile koklayamadığım, öpemediğim, dokunamadığım saçlarına aşığım. içinde kaybolduğum, boğulmaktan korktuğum gözlerine aşığım. her gün sarıp, öpebileceğim beline aşığım.seninle geçirdiğim iki yıla, bana yaşattığın duygulara aşığım. rüyalarıma girip, beni kabuslarımdan kurtarmana aşığım. bazen aşkından beni ağlattığın zamanlara bile aşığım.
sana bu kadar yanıkken nasıl başkalarına playlist yapabilirsinki? bir kere bile beni görmedin. iki yıldır peşindeydim bir kere bile arkanı dönüp bakmadın. benim hakkımda arkadaş demen canımı nasıl acıtıyor bilemezsin. hoş, artık arkadaş bile değiliz. bana 'hediye' ettiğin şarkıları tanrı bilir kimlere söylüyorsun. birlikte kurduğumuz hayelleri kim bilir kiminle kuruyorsun.
yanında olmayı o kadar istiyorum ki. kavga ettiğimiz gün fotoğraflarını, numaranı senin hakkında her şeyi sildiğim için o kadar nefret ediyorum ki kendimden. senin hakkında tek sahip olduğum şey adresin. onunda daire numarasını bilmiyorum. ama emin ol bu kadar cesur olsaydım olduğun yere gelir her kapıyı çalar yine seni bulurdum.
artık o kadar bıktım ki, uğraşmak istemiyorum. sürekli sana adım atan benken birazda sen uğraş istiyorum.
emin ol senin hakkında her şeyi hatırlıyorum. her zerren aklıma kazınmış durumda. kırmızıya olan aşkını, gitmek istediğin üniversiteyi, hangi bölümleri istediğini, yemek yapmayı çok sevdiğini, blackpink sevmeyip jennieye olan aşkını, burcunu, sevdiğin insan tipini, eski sevgililerini... kısacası bana bahsettiğin yüzlerce şey hala aklımda. ama eminim sen beni dışarıda görsen dahi tanımazsın.
çevremde onca kişi arasından birini seçip onunla kafa dağıtmaya çalışıyorum, o olmuyor başkasına gidiyorum. ama hiçbiri seni anımsatmıyor. senin yüzünden sağlıklı hiçbir ilişki kuramıyorum.
bugün arkadaşıma birinden bahsediyordum. ve emin ol bana senden daha fazla değer veren biri. ama onu anlatırken konu yine sana geldi. dürüst olacağım yaptığın playlisti bir ara bana yaptın sanmıştım. biraz bencillik gibi değil mi? ama arkadaşımda söyledi, bende sana yaptı sanıyordum diye. artık yüz birden nefret ediyor.
bir aralar benim uyku düzenim ve yemek düzenim hakkında laf etmiştin. hatırlıyor musun? büyük ihtimalle hayır. o an o kadar şaşırmıştım ki. beni bu denli tanımana. yüz yüze hiç görüşmemize rağmen anlamana. hala aynıyım. ama bu sefer farklı sebepten. senin yüzünden.
diyeceğim daha çok şey var ama yarın sınavlarımda var. daha fazla kafayı takmadan, ki bu imkansız, bilgisayarı kapatacağım. iyi uykular. umarım uyuyorsundur.