Merhabalaaarrr 💚💜
Hoş geldiniz güzel gözlülerim💕Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnnn🦋 (ve çok sevildiğinizi de lütfen😘❤️💓)
İyi okumalarrr🫂💞
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Jungkook
Aldığım onaylama ile kanım sanki yanaklarımda pompalayanmaya başladığında kulaklarıma kadar domates gibi kızardığımı hissettim.
Utançtan yanan yanağımı hyungumun omzuna yaslayarak fark etmemesi için en içten dualarımı etmeye başladım.
Yanağımı yasladığım kaslı sert omzu beni güvende hissettirirken sıcacık esmer teninden yükselen ferah kokusuyla kafamı boynuna doğru çevirdim.
Rahatlatan kokusunu biraz daha solumak isterken farkında olmadan kafamı biraz daha boynuna yaklaştırdım.
Kokusunu daha yakından almak için ne zaman bu kadar yaklaştığımı bilmeden yaptığım bu hareket burnumun sıcak esmer tenine dokunmasıyla vücudunun kaskatı kesilerek belimdeki ellerinin sıkılşamasına sebep oldu.
Belimi çok sıkmamasına rağmen hissettiğim acıyla sızlanarak omzunu sıktım.
Elleri hemen gevşerken olduğu yere hafif masajlar yapmaya başladı.
Kafasını geri çekerek biraz yüzüme baktıktan sonra saçlarıma küçük bir öpücük kondurarak kapıya doğru ilerlemeye başladı.
Kafamı yeniden boynuna yakın bir yere - burnumu tenine değdirmeden koyarak rahatlatıcı kokusunu solumaya devam ettim.
Geçtiğimiz oldukça sakin koridor boyunca duvarda asılı olan garip desenli tablolara bakarak ne olduğunu anlamaya çalıştım.
Tablolara anlam vermeğe çalışırken istemsizce çattığım kaşlarımla kafamı kaldırarak çenemi omuzuna koyduğumda kısa bir anlığına duraksayarak önce çatık kaşlarıma ardından dönerek geçtiğimiz koridora baktı.
Sorunun tabloları anlamamam olduğunu anladığında dudağının kenarı bir kaç saniyeliğine hafifçe yukarı doğru kıvrılarak yeniden eski halini aldı ve yürümeye devam etti.
Merdivenlere ulaştığımızda korkuyla kollarımı sıkılaştırarak gözlerimi kapattım.
Kollarımı sıkılaştırmamdan korktuğumu anlamış olacak ki , büyük elleriyle beli okşayarak beni rahatlatmaya çalıştı.
Merdivenlerin sonuna geldiğimizde başımı geri çekerek yakışıklı yüzüne baktım.
Ben kucağında olmama rağmen öyle bir rahatlıkla ve zorlanmadan inmişti ki gerçekten kendimi çok hafif minicik bir şey gibi hissetmiştim.
Ben bu kadar hafif miyim ki?
Şaşkın yüzüme bakarak alayla güldükten sonra sola doğru dönerek simsiyah ve para kokan pahalı mobilyaların olduğu mutfağa girdi.
Mutfaktaki mobilyalar o kdar pahalı gözüküyordu ki sadece mutfak mobilyasını bile satsan normal bir ev ala bilirdin
Geldiğimiz yol boyunca yapa bildiğim kadar evini- pardon sarayını incelemiştim.
Merdivenlerden hemen sağda siyah ve beyaz dekore olunmuş oldukçe geniş bir salon vardı.
Ben düşüncelere dalmışken beni masanın yanındaki sandalyeye dikkatlice koyarak arkasını döndü ve dolapları kurcalamaya başladı.
Yazar
Jungkook farkında olmadan karşısındaki adamı incelemeye başladı.
Gerçi Jungkooka göre ona adam diye seslenmek onun için haksızlık olurdu çünkü esmer tenli yakışıklı kas yığını hyungu şimdiye kadar gördüğü tüm normal insanlardan katbekat daha kaslı ve büyüktü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia's homofobic / Taekook +18
Fanfiction" A-ağhh !! T-Taehyung...hıck..a-acıyor ahğıhh!!.. hıck.. " dedi çığlık çığlığa Jungkook . Taehyung küçüğünün incecik beline kollarını sararak bilinçsizce kaçmaya çalışan bedeni daha da kendisine çekti ve belini yatağa sabitledi. Uzun parmaklarını...