Jisung sadece anksiyeti olan okulu her zaman son siralarinda oturan ve temas dan hoşlana normal. Bir lise öğrencisiydi ....
Saat 6:22
" Yav amk bir sus"
Saat alarimini söverek alarmi kapatir kafasini yastiğa yine gömer bir az sonra ayaka kalkib zorlan banyoya gider pantolonu aşaği çekib malum işini görür Jisung bu aralar çok aziyordu ama kendisine karşi gelmeliydi . Pantolonu.yukari çeker ve elini yıkayıb yüzune su deydirib kendine sucuk ve yumurta yapip tellefonuna bakarak yemek yemeye başlar telefonunada boş boş tik tok da geziyordu ve birden aklina fikir gelir rastgele bir nuramra aramak ister . Numara yazar ve arar bir az bekledik de sonra numarw çalmaya başlar heycanlamaa başlar .
" Alo "
Jisung korkudan dilini yutar ve bekler
" Alooo"
.....
' Alo kim lan ".......
Jisung kikirdirmaya başlar.
" AMINA KOYUM KIMSIN ELIME GEÇSEN ÖLURDURCEM"Jisung hemen tellefonu kapatib gülemeye başlar gözünde yaş akana kadar güler ....
Saate bakar okul saatine az kalmışdı hemen evden çıkar ve okula dogru koşar....
Sinifa girer ve En yakin arkadaşi Felix ordaydi .
" Naber lan Civciv"
" geldinmi minik sincao iyim sen"
" yok ya gelmedim hülasiyonum bu benim ya aq görüyorsun ki geldim iyim sanan bir şey analticam bak"
" bakiyorum"
" Rastgele numara aradim biri si açdi "
" Eee"
" mal gibi Alo alo diyor bende cevab vermiyorum sonra bağırdı hemen kapadim"
" DIWODIWIDJDJSKKDAKDOWODKSKDSKDKSKDKSKWKSKSJSJSKSKWKSKSKSKK İYİMİŞ LAN"
" Evet "
" o seni bulsa napacaksin"
" götümü korursun sende heh"
Felix nah çekib Jisungla sırasına oturur..
...Minho dan
Minho sinirden odasini geziyordu
" HANGI ŞEREFSİZ BENI RAHATSIZ EDER KORUMA BURA GEL"
Koruma geler
" Efendim Patron "
" AL BU LANET OLASI NUMARAYI KIM BANA ARAMIŞ BUL ONU "
"Tamam patron "
Minho arabasin miner ve şirketine gider ofisinde dosyalari bos boş bakar sonra tellefonun alib kanticiye arar "
" Alo bana kahve geitirin"
" Tamam patron"
Minho kafasini arkaya atar ve derin nefes alib veirir
" Şu sikitiğim erif kim lan bulucam onu o zaman gorecek Lee Minhoylan uğraşmak neymiş "
" Efendim kahvenizi geldi"
" Getir "
Jinsungdan
Ders saatleri bitmişdi Jinsung eline çantasi almiş kendi ev yoluna devam eder Jisung markete girer bir siyah arabanin yaninda siyah gözlüklü adam Jisunga bakiyordu jisung çekinib acele markete girer ve kendine makarna alar . O adam Jisungu üpretdiyi için Jisung dier tarafdan çikar ordan ama o adam ordaydi Jisung acele hizlan eve dogru gider adamin ona baktığın görüb koşarak eve doğru gider........
( devam edecek)