killer Minsung 3

6 2 0
                                    

Jisung dolu gözlerlen odadan çikmişti kendini orospu gibi hiss ediyordu gücü Minhoyu çekmeye yeterdi amma kendisi Minhoya onu öpmesine izin vermişdi .
" Neden agliyorsun"

Jisung kafasini çevirdiynde Felix ona bakiyordu.
" Hiç hoca kizdi ve yada hiç bir şey bu kadar "

" Boynuna ne oldu yoksa o hocamı"

Felix kapiyi açib içeri girer

" Felix yapma "
Jisung içeri girmek ister ama Minho onu öldürücek di ama Felixse ölsa

Jisung kulakini kapiya dayar ve Felixsin Minho ya bağırmasini duyuyordu . Bir tane tokat sesi gelir Felix odadan çikar .

" Şerefsiz "

" Iyimisin Felix sana vurdumu"

" ben vurdum iyim ben onu bilmiyorum "

İçerden Minhonun sesi gelir

" Lee Felix seninle görüşüceyiz"

" siktir git be ,Hadi Jisung bedne bej var gel kapatalim "

" Tamam"

Jisung ve Felix sinifa giderler Felix Jisungu boynuna bej sürer

"Hic bir sey görünmuyor"

" Tesskurler Felix "

Jisung aglamya başlar

" aglama Jisung "
" Benim yüzümden Sen ve ben öldürücekiz benim yüzümden"

Felix Jisunga sarilib saçini okşar .

" Korkma Jisung ağlama polise deriz gider ben polise söylerim 6, 7 yil hapisde sürürner Şerefsiz it tamami"

" Sahimi "

" Evet Jisung "
" iyi ki varsın "
" Sende iyi ki varsin "

Dərsləri bitmişdi Jisung ve Felix eve giderler yolun yarsindan Jisung ve Felix durur

" Bur da yollarımızı ayrılıyor "

" Hoşçakal Felix "
" Hoşçakal Sincap"

Jisung kendi evine gider eve gelende evin karşisinda iki tane siyah araba görürü Jisung umursamaz bu sefer evine girer .

Bir kaç saat geçmuşdi Jisung odevlerini bitirib uyumaay gidiyordu bir anda kapi sert şekilde açilir Jisung hemen ses yeren gider iki tane siyah giyimli adam Jisungu ariyrodu . Jisung hemem odasina gider ve kapiyi arkadan kilitler ama ne yazik ki adamlar Fark etmisdiler kapiyi kirmaya çalışıyordalir Jisung Felixe arar ama arama gitmiyordu .

" Açsana şu zikkmi aç "

Kapi kirilir adamlar içeri dalar .

" Nerde lan bu"
Jisung dolabi nazikçe ararlar ve adamlara bakar

Jisung şu an kendi kalp çarpintisini duyuyordu .

Adamlar odadan çikar Jisung tam dolapdan çıkmış di ki adamlardan biri Jisung tutar

"BIRAK BIRAK BENI IMDATT"
Jisung sifatina bez takarla Jisung çiripinir ken gözleri karalir ve son görüduyü bir beyaz ışık ti .......

" Agh nerdeyim ben"

" Jisungggggg"

Jisung karşisindaki adami görer görmez gozleri dolmuş kalbi durmuşdu. Kafasinda silah tutlan en yakin arkadaşi Felix göz yaslari için de ona bakiyordu.

" ÖLDÜRMEYIN ONU BIRAKIN BENIN OLDURUJ BENII YALVARIRIM ONU BIRAKIN"

Jisung çırpıniyordu sandaleyede ama hic vir şey olmuyordu .

" Son kez konusun"

" Yalvarırım birakin arkadaşimu nolur beni alin beni".

" Sincapim"

" Efendim Civcivim"
" ne kadar çabalasanda bunun bir cevabi yok, iyi ki seni tanidim belki bir gun 700 yil sonra yeniden görürüşur heh beli öbur dünayda görüşüruz her şeyin sonu olmali budan benim sonum hoşçakal Jisung seni seviyorum kendinde iyi bak sincapim"

" Bende seni seviyorum Civcivim"

Felix susar gözlerini kapatır goz yaşlari akarak gülümser .

" Kendine iyi bak"

Silah Felixsin kafasinsa patlar .

" HAYIRR HAYIRRR FELIXXXXX LUTFEN BENI BIRAKMA FELIX SENI PIS OROSBU ŞEREFSİZ BIZDEN NE ISTEDINIZ ONU NEDEN ÖLÜRDÜN"

" Her seyi bir cevabi olmalı Jisung "

" hocam NEDEN YAPTIN NEDEN BENI OLDUREDIN ONUN SUÇU YOKDU"

" kim dedi seni yanliz birkicam sen bilmiyorsun hangi mafyaya ayak uyduruyorsun benim kölem olucaksin hayatini zidan edicem her dakasin seni hayatini sikicem Jisung "

Minho Jisungu yaninda gider ve bakar bir tane yumuruk atar Jisung bayılır.

" Göturun evime"

.........Devam edecek

Aq  ağlayordum yazar ken Felix giti

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

killer ( Minsung)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin