𝚃𝚛𝚞𝚎 𝙻𝚘𝚟𝚎

199 15 1
                                    

Part-4
 

ဗီတာတစ်ယောက် ရှိုင်းနဲ့မတွေ့ဖြစ်တာ တစ်ပတ်ကျော်လောက်ရှိပြီးဖြစ်သည်....

ရှိုင်းနဲ့အတူရှိချင်လို့....ခေါ်လိုက်တိုင်း...အနောက်ကနေ ဟို နွယ်ပင်မက ပါပါလာတော့ လွတ်"လပ်".... နေလို့မရပေ....

ဒီနေ့တော့.. ရှိုင်းကိုရုပ်ရှင်သွားကြည့် ရအောင်ဆိုပြီး ခေါ်ထားတာမို့ မျှော်နေတာ...

ဟိုတစ်ယောက်မပါလာပါစေနဲ့လို့သာဆုတောင်နေရတော့တယ်....

ဟော့ လာပါပြီး... အချစ်လေးနားမှာ ဟိုတစ်ယောက်လည်းမရှိဘူးဆိုတော့.... နှစ်ယောက်ထဲလွတ်"လပ်"Date လို့ရပြီးပေါ့.....ဟိ..ဟိ....

ဗီတာခဗျာ ပျော်ရုံရှိသေး... သူ့ချစ်ရသူလေးနောက်က....ပါလားတယ့်သူကိုတွေ့တော့...

ပျော်နေတာလေးများမှာ... ပလုန်လို့.....

Shine- အကို ဗီတာ စောင့်နေတာ ကြာသွားပြီးလား... နွယ့်ကိုသွားခေါ်နေလို့ နည်းနည်းကြာသွားတာ....

Vita- ရပါတယ် .. ကိုယ်လည်း ရောက်နေတာ မကြာသေးပါဘူး......

Shine- အဲ့တာဆို မုန့်သွားဝယ်ကြမယ်လေ.. ရုပ်ရှင်ကြည့်ရင်းစားမို့...

Vita- အွန် သွားဝယ်ကြမယ်လေ....

ရှိုင်းလည်းအရှေ့ကအရင် ထွက်သွားတော့
အနောက်မှာ ကျန်ခဲ့တယ်..နှစ်ယောက်သား...
စကားများနေကြတယ်..

Vita- ဒီမှာ ... နွယ်ပင်မ... နင်ဘာလို့ရှိုင်းအနောက်ကနေတကောက်ကောက် လိုက်နေတာလည်း... ဟမ်း.....

အဲ့လောက်အားနေရင်လည်း အိမ်မှာဘဲနေပါ့လား.... အနောက်က တကောက်ကောက်နဲ့ ရှုပ်ကိုရှုပ်တယ်....

နွယ်- ဟဲ့ အဲ့တာ အဲ့ဒီဘက်က အကို့ အပူလား...
နွယ့်ဘာနွယ်... ဘယ်သူ့နောက် လိုက်လိုက်ပေါ့...
ပြီးတော့ ကိုကို က နွယ့်ကောင်လေး..လေ....
အဲ့တော့ ကိုယ်ကောင်လေနောင်လိုက်တာ ... ဘာဖြစ်လဲ....ပြော.....

အားနေ ဗျစ်တောက်ဗျစ်တောက်ပြောဖို့ဘဲသိတယ်....
ပြီးတော့ အကို ကရော.. ကိုကို အနားဘာလို့ အဲ့လောက်တောင်ကပ်နေရတာလဲ....

Vita- အဲ့တာ က အဲ့တာက တော့ ကွာ....ရှိုင်းက ငါ့ သူငယ်ချင်းလေ... ကပ်မှာပေါ့....

𝚃𝚛𝚞𝚎 𝙻𝚘𝚟𝚎Where stories live. Discover now