Heyoo
-
"CHAN!" Chan Minho'nun ani bağırışı ile irkilip kaşlarını çattı.
"Ne oldu yine, niye bağırıyorsun it? "
Minho göz devirip Jisung'u gözüyle işaret etti.
"Şu çocuk sürekli olarak sevgilime bakıyor. " Chan gözlerini büyütüp anlamaz bakışları ile Minho'ya bakmaya başladı. Minho'nun sevgilisimi vardı lan?
"Senin sevgilin mi vardı amına koyayım?" Minho göz devirip Yuri'yi işaret ettiğinde duraksadı.
"Kanka o Anime-" Minho dizini Chan'ın çüküne vurduğunda Chan acıyla geri çekildi. "O benim sevgilim! Onunla düzgün konuş!" Chan kaşlarını çatıp yan gözle Minho'yu süzmeye başladı. "Ya bakma öyle şu salağın gözünü oyacağım."
"Sevgili derken Seung felan sandım belki eniştecilik yapardım." Minho'nun eli havaya kaldırdığında vuracağını anlayıp yeniden geri çekildi. "Tamam! Tamam! Vurma! O değilde barda neden Yuri resmi var? Böyle de sevgiline bakıyorlar!" dedi isyan ederek. "Bir kere baksalar alamazlar, çünkü o benim." Chan iç çekip sordu.
"Numarası varmıydı?"
"Okuldan." Chan cevaba panikle söylendi.
"Siktir, Dostum okuldansa herkese rezil oluruz! " Minho umursamaz bir tavırla telefonunu eline aldı. Gözlerini oyacaktı o çocuğun.
-
Cellat36;
OROSPU ÇOCUĞU OLARAK TARİHE GİRMİŞ İLK İNSANBu yazdığım garip gelmiş olacak ki Chan ile uzun uzun bakıştık.
orospu çocuğu;
SEN MİCellat36;
PİÇ OĞLU KURBAĞA
YURİ BENİM KARIM ÇOCUK UZAKLAŞorospu çocuğu;
İyide banane Yuri den
Bebeğim ben sana bakıyordum"Lan bu sana yürüyor!"
"Ne yazayım çabuk söyle!"
"Görüldü at!"
"Tamam!"
"Niye bağırıyorsun!"
"Bilmem, sen!? "
"Sen bağırdın diye! "
"Tamam! "Fakat fazla panik olmuşum ki cevaba random göndermişim.
Cellat36;
JEEKKEEOEKEKLEEKWŞDMLR3+2(+_9#(₺3(₺(₺8! ₺28(3019🐺8321) #?orospu çocuğu;
Gay panic mi yaşıyorsun?
(Görüldü)Cellat36;
BambilibilibilibilibambamBu kişiyi engellediniz.
"Dostum, çok panik olduk!" oturduğumuz bar sandalyesinde panikten zıplamaya başlarken telefonu yere fırlattım. Chan tek kaşını kaldırıp anlamsız şekilde bakarken ona her şeyi boşverip içmesini söyledim. Hey! Burda bir şeyler anlatan benim!
Herneyse, gerçekten çok içtik telefonum sağlam kalmayı başarmış!-
Çok saçma oldu kb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
not yours, but mine ✔
Fanfiction"Gözlerini sevgilimin üzerinden çek. " "Sevgilinle işim yok ben sana bakıyordum. " - Minsung