Multimedya da günce var :))
Sabah annemin sesini duymadan uyanmıştım bugün okulun ilk
günüydü nede olsa. Erken kalmıştım özel Yazgan Kolejine gidiyodum. Annemin zoru ile biraz bişey alıştırdıktan sonra evden ayrıldım. Okula erkek arkadaşımla birlikte gidiyoduk. Okula girer girmez herkeste bi yeni gelen çocuk lafı vardı . Ben okulun popüler kızı olduğum için bunlarla çok ilgilenmezdim. Bizim kızları görünce yanlarına gittim.
- ne oluyor ya herkeste bi yeni gelen çocuk lafı felan.
- günce yeni gelen çocuğu görmedin heralde sen daha :D bunu diyen gonca olmuştu. Şimdi daha fazla merak ettim bu çocuğu. Elif le birlikte boş olan bir banka oturduk elif benim güvendiğim tek insan kucuklugumuzden beri beraberiz.
-noluyo kızım kim bu yeni gelen çocuk ya.
- bende daha görmedim ama çok yakışıklı diyolar günce ya :))
- Off saçmalama kızım berk duymasın bu dediklerini
Zilin calmasina daha çok vardı. Bu yüzden tolga nin yanına gidecektim. Sevgilim ya hani. Ama sevdiğim konusunda emin değilim sadece okulda tek tabanca takılmak istemediğim için var. Öyle çok iyi bi ilişkimiz de yok zaten sadece okulda beraberiz çıkışta çok fazla ilgilenmiyorum. Yeni gelen çocuk hakkında duyduklarım fazla merak uyandırmaya başladı bende. Neyse göreceğiz biraz sonra bakalım kimmiş.
-ben sınıfa gidiyorum gelen var mı ?
-Hayır bitanem çık sen :)
Elif le birlikte sınıfa çıktım. En arkada cam kenarına oturdum. Yanıma tolga oturuyodu bu yüzden elif bi on sıraya oturdu. Bu sırada zil çaldı herkes sınıfa girmeye başladı. Ders başladıktan 10 dakika sonra sınıfa birisi girdi. Yeni gelen çocuk. Ben hiç orali olmayıp çocuğa bakmadım bile. Birden ismimi duydum. Sesin sahibi benim şok gecirmeme neden oldu.
- doruk ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"geleceğim "
Teen Fictiongüncenin eski sevgilisi ile ilgili geleceğini etkileyen gerçekleri öğrenmesi :)