2 . bölüm

17 3 1
                                    

Multimedya da doruk var.
-doruk ?
Ne oluyor ya nasıl yani yeni gelen çocuk doruk mu? Hayatımın 2 yıl önce hayatımın içine sıçan çocukla şimdi aynı okulda olcaz üstelik aynı sınıfta olamaz öyle bişey ya . Doruk tam yanımıza da ki sıraya oturdu . Tolga bana sorular sormaya başladı ama hiçbirine cevap verecek halde değildim. Biran önce şu okuldan kurtulmak istiyordum. Sonunda öğle arası olmuştu tolga elif ben ve berk kentine gidiyorduk ki doruk beni çağırdı. Önce doymamış gibi yaptım ama yanımıza geldi.
-günce biraz konuşalım mı ?
-benim konuşacak biseyim yok yemek yiyecem şimdi izin verirsen
-benim var ama günce tolga sinirlendi ama kim olduğunu bilmediği için susmustu.
-lütfen günce
- tamam tolga siz gidin ben birazdan gelicem. Gidelim bakalım doruk bey neymiş benimle konuşmak istedikleriniz. Dorukla birlikte Bahçedeki bankalardan birine oturduk.
- ne var doruk niye geldin yine mi hayatımın içine sıcmak için ama bu sefer izin vermem doruk ben değiştim hemde çok değiştim beni bırakıp gittiğin o gün var ya parkta ağlama krizine girdim. Psikolojik destek aldım lan ben senden sonra bidaha hiç giremedim gençlik parkına hep seninle gitmiştik çünkü biz oraya kardelen kafeye hiç giremedim sen yoksun diye bak sevgilim var artık mutluyum sensiz mutlu olmaya alıştım ben şimdi hangi cehennemden geldiysen tekrar git doruk.
-günce ben özür dilerim.
- dileme lan dileme mahvettigin hayattan özür felan dileme sadece s.g
- bilmediklerin var günce dinle beni lütfen
- mutluyum diyorum mk daha ne uzatıyosun ki git ve birdaha karşıma çıkma.
neden geldi ya beni ittigi kuyuya neden tekrar geldi ben onu unuttum geri neden geldi ağlayarak lavaboya gittim benim bu halimi gören elif hemen arkamdan geldi. Sarılmak tek ihtiyacım olan şeydi belkide sadece sarılmak.onu çok seviyodum herseyden çok ama o napti bıraktı ve gitti beni öylece bıraktı yapayalnız.
-günce tolga seni merak etti istersen gidelim mi yanlarına
-gidelim ama hiçbişey söyleme tamam
-tamam bitanem sen nasıl istersen Tolga beni gerçekten seviyodu ona söylemek istemedim uzulmesini istemedim sadece ama artık söyleyeceğim her ne olduysa bilmeye hakkı var. Beni düşüncelerimden ayıran tolganin sesi oldu.
-bitanem iyi misin sen kimdi o çocuk
-eski sevgilim.evet iyiyim merak etme sen beni
-çıkışta başbaşa bişeyler yapalım biyerlere felan gideriz
-olur gidelim
Biraz kafamin dağılması gerekiyordu belki ondan uzak durmak en iyisi olacaktı tolgayla zaman geçirmeye karar verdim.

Doruğun anlatımından**
Karşımda günce yi görünce çok kötü oldum. Onu hala çok seviyordum herne olduysa olsun çok seviyodum. O herseyi yanlış biliyor ama anlatacağım artık ondan ayrı kalmaya dayanamam. Beni görmek istemiyo ama biliyorum hala çok seviyo o da herseyi öğrenince tekrar beraber olucaz eskisi gibi çok mutlu olucaz. Hem o çocuğu sevmiyo eminim ben buna o da beni seviyo yoksa neden beni görünce yüzü değişti neden konuşurken ağladı ki evet evet seviyo ama biz ayrılınca kötü zamanlar yaşamış sadece onun yüzünden böyle davranıyo bana çıkışta onunla tekrar konuşmam lazım ama bu sefer konuşacağım ona izin vermeden ben konuşacağım herseyi ogrenmeye hakkı var onunda. Cikista o anlamadan onu takip etmem gerekiyor.

Tolga ile günce beraber bi kafeye girdi ama hala beni görmediler. Güncenin yüzü baya bi kötü duruyo çok aglamis galiba o tolga denilen bebenin üstüne atlamamak için zor duruyorum o ne lan o bebe günce yi öptü ne demek öptü lan o kız benim ona başka kimse dokunamaz birden kendimi güncenin yanında buldum.

Günce den **
Ne olduğunu anlamadım doruk beni takip mi etmiş ya nasıl gelmiş buraya bizi mi izliyo. Oha doruk tolga ya yumruklar geçiriyo ama bişey yapmam lazım sonuçta sevgilim dayak yiyo suan hemde eski sevgilim den
-doruk kes artık senin ne işin var burda
-sus günceee
-hemen defol burdan anla artık istemiyorum seni görmeyi takip etme beni benimle konuşma ilgilenme beni rahat bırak tıpkı 2 sene önce yaptığın gibi defol git hayatımdan beni aldattığın o kıza git o sürtükle ilgilen benimle değil bidaha benden de tolga dan da arkadaşlarımdan da uzak dur benim çevremde olma!
- günce ben...
-bişey deme bana gitt. Doruk bişey demeden gitti doğru olan da buydu zaten benden uzak durması ben eski günce değilim saf temiz iyimser günce yok artık bad girls günce var artık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"geleceğim "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin