"Özür dilesinler bakalım." (Ayza)
Bunu demesiyle hemen gözlerim devrilmişti sen gel o kadar güzel edit yap uğraş bu kadın özür istesin oldu. Benim ayağa kalkmamla diğerleride benim gibi ayağa kalktılar. Teyzeme dönüp konuştum.
"Bu sene ki basketbol olimpiyatlarına yine biz katılacağız isimlerimizi yazarsın teyzoşum. He birde biz sahaya ine bilir miyiz bu 2 derste." (Anka)
Ayzayı umursamayıp başka bir şeyle alakalı konuşunca Ayza sinir bakışlarını bana attiğını anlamıştım ama umursamadım.
"Durun tahmin edeyim ders biyoloji." (Gökçe)
"Aa nerden bildiniz hocam ya?" (Büge)
"Artık zor olmuyor neyse hadi hadi gidin nereye gidiceksiniz ama şimdi doğruca sınıfınıza daha 2. Ders bitmedi." (Gökçe)
Hepimiz aynanda teyzeme teşekkür ettikten sonra odadan direk çıktık ve sınıfa doğru ilerlerken arkamızdan ses geldi.
"Anka." (Ayza)
Arkamızı döndüğümüzde Ayza hocanin bana seslendigini anlayinca arkadaslarima bakip sınıfa gitmeleri için işaret verdim onlar sınıfa girince bende tekrar Ayzaya döndüm.
"Buyrun hocacım ne istemiştiniz?" (Anka)
"Bana yaptığınız saygısızlık sonucunda ele başları olarak özür dileyeceksin anlata bildim mi?" (Ayza)
Bir süre düşünürmüş gibi yaptım ardından konuştum.
"Maalesef hocam anlayamadım en iyisi bu konuşmayı sonraya bırakmak malum 10 saniye sonra zil çalacak." (Anka)
Arkamı dönüp hızlı adımlarla sınıfa doğru ilerledim bu karı burda beni sikerdi felan hiç çekemem valla. İçeriye geçip bizimkilerin yanına geldim az önce ne olduğunu sorduklarina kısaca anlattim zaten çok bir şey olmamıştı. Zil çaldığında hepimiz ayaklanıp sınıftan çıkıp kantine gittik birer kahve alıp her zaman ki yerimize oturduk.
Bize selam veren kişilere selam verip azcıkta sohbet ediyorduk. Kahvemi yudumlarken gözüme 2 kişi çarpar beden hocasıyla Ayza hoca. Ayza hoca yalandan bir gülümsemeyle beden hocasinin anlattiklarini dinliyordu adamdan hoşlanmadığı belliydi. Gözlerim adamın havaya kalkmış olan penisine gidince bi anda anıra anıra gülmemle bizimkiler ve beni duyan bir kaç kişi bana baktı.
"Çabuk beden hocasinin penisine bakın neden güldüğümü anliyacaksınız." (Anka)
Bunu dememle bizim ekip direk oraya baktılar durumu anlayınca onlarda benim gibi gülmeye başlamışlardı. Adam zaten siyah eşofman giyiyordu kalktığı belli oluyordu yani her türlü. Biz böyle anıra anıra gülerken gözlerimden yaş geldiğini farketmiştim artık.
Tam sakinleşmeye çalışırken hepimiz Yarenin tekrar gülmeye başlaması ve beni itmesiyle yere düstüm. Bu sefer daha fazla gülüyoruk gülmekten ayağa bile kalkamıyordum o derece. Bi anda önüme biri belirdi ve elini uzattı kafamı yukarıya kaldırınca Ayza hoca olduğunu farkettim ve elini tutarak ayağa kalktım.
"Gençler tam olarak siz niye gülüyorsunuz bu kadar?" (Ayza)
"Hocam birileri sizden çok etkilenmişte ona gülüyorduk." (Atlas)
Atlasın yanında ki Arda hemen Atlasın kafasına bir tane gećirmişti. Gerizekalı niye söylüyorsun ki demi şimdi nasıl açıklayacaktık koskoca hocaya?
"Kim benden etkilenmiş?" (Ayza)
Atlas bizi umursamadan devam etti.
"Mert hoca." (Atlas)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FETHİ ★GxG★
RandomAnka Yaman 19 yaşında lise 4. Sinif öğrencisiydi. Bir gün okul içerisinde arkadaşını sinirlendiren Anka arkadaşından kaçarken yeni öğretmeni olacak kişi olan Ayza Doğan'a çarptı. Bu çarpışma bir aşkı doğuracak mıydı? ★GxG ★Smut ★Öğretmen x Öğrenci ★...