Сарагоса/Джейк
Сарагоса
Двадесет и една години се обвинявах, че накарах Дженифър да махне детето ни, а сега изведнъж разбирам в един и същи ден, че момичето което исках за моя секс играчка се оказа моя дъщеря, която дори не знаех, че съществува. Бесен съм на Дженифър, че е скрила Амбър от мен. Но до някъде я разбирам все пак исках тя да направи аборт. Определено с нея ще си поговорим много.
А сега идва реалният проблем. Амбър. В момента тя е с опасност за живота. Двадесет и една години исках да върна времето на зад и да спася детето си. А сега ми се предоставя втори шанс за живот с него. Стига тя да оцелее, разбира се. Но тя е моя дъщеря. Носи моята кръв, тя ще оцелее ще е силна като мен.
Веднага след като се оправи, ще я взема при себе си дори и тя да не иска. Няма да я оставя в ръцете на Джейк Хард.
Тя... Може и никога да не ме приеме за нейн баща след като й го кажа, но въпреки това имам малка надежда, че това може и да стане.
В един и същ ден, разбрах, че имам дъщеря и за ужасно мръсната подла лъжа на Дженифър. И то само по какъв начин разбрах. Няма да коментирам. Дойде ми като гръм от ясно небе. Никога не съм се чувствал толкова объркан и всякъш замаян. Все още не мога да осъзная какво по дяволите се случи.
Изведнъж някаква сестра ми казва, че Амбър ми е дъщеря, а после се появява Дженифър от някъде си, започва да плаче истерично и да признава по какъв начин е разбрала, че Амбър и е дъщеря. Общо взето разбрах две тайни в един ден.
Ще ни бъде трудно да се сближим с Амбър, но дори и тя да не ме иска, аз ще се боря за нея до последният си дъх вся пак тя е единственото ми дете. Не знам какво ще стане когато и разкажем какво се случи, но знам едно. Никога няма да я оставя да пострада. До сега нямах за кого да умра или да живея, но сега имам. Ако се наложи съм готов дори да дам живота си за нея.
Въпреки че убих кучката, която я простреля, все още чувствам огромен гняв. Ако бях разбрал по-рано, че Амбър е моя дъщеря онзи тъпачка щеше да умре в ужасни мъки. Поне по това си приличахме с Джейк Хард, обичахме да измъчваме хората, които не се държаха както трябва общо казано.
Изведнъж се сетих, че трябва да звънна на сестра си Миа, за да й разкажа какво се е случило. Тя сигурно нямаше да може да повярва. Та то дори и аз не мога все още.
Джейк
Думите на психоложката все още ми се въртят в главата. Амбър изневиделица се сдоби с майка и баща в един и същи ден, а тя дори не е в съзнание, че да го разбере. И то какъв баща й се падна само. Вътрешно знам, че той ще се опита да я отдели от мен, но това няма как да стане. Няма да го позволя. Само докато Амбър се събуди и ще сключим граждански брак още в болницата. Няма да чакам вече. Още повече, че разбрах, че Сарагоса и е баща. Няма да позволя моето момиче да носи неговата мизерна фамилия. Тя ще носи моята. Ще бъде моя съпруга и ще е в безопасност, за разлика ако бъде със Сарагоса. Той има твърде много врагове цяло чудо е, че все още е жив, а не са го убили. Няма да рискувам живота на Амбър в никакъв случай. Тя ще е при мен. Другото което е не мисля, че Амбър би желала да е с него, но не мога да гадая така, че ще можем всички да разберем чак когато се събуди. Надявам се да е скоро.
Също така вече не бяхме пред операционната, а бяхме пред стаята в която я бяха настанили. Попитах доктора дали мога да вляза да я видя, но разбира се ми отказаха. Толкова много искам да я видя и да я целуна. Знам, че е лудост, но мисля, че се влюбвам в това момиче...
________________________Здравейте, ето я и деветнадесетата глава. Надявам се да Ви харесва. Ако желаете можете да ме последвате в Инстаграм и тик ток, там публикувам ревюта за книги и цитати.
Instagram: p.end.p_books
Tik Tok: p.end.p_books
СЪЖАЛЯВАМ АКО ИМА ПРАВОПИСНИ И ПУНКТАЦИОННИ ГРЕШКИ!
БЛАГОДАРЯ ВИ, ЧЕ ПРОЧЕТОХТЕ ДО КРАЙ ТАЗИ ГЛАВА! ❤️
YOU ARE READING
At first glance/От пръв поглед
Romance( ТОВА Е ПЪРВАТА КНИГА ОТ ПОРЕДИЦАТА „ ПЛАМЕННИ ПОГЛЕДИ").Изпепеляваща любов, страст. Това е историята на Джейк и Амбър. Амбър умееше да се забърква в каши още от малка, докато един ден не се забърка с опасната мафия на Сарагоса. А кой е той ще разб...