"Oğlum, bak kaç yaşına geldin. Liseyi bitirdin. 2 yıldır boş boş yaşıyorsun. Üniversite yi hiç mi düşünmüyorsun?"
Emre: Ya anne ben youtuber olmak istiyorum. Okulu napıyım?? Bütün başarılı insanlar okulu bırakıp ünlü oluyor.
"Oğlum gerizekalı mısın sen?? Onlar harvard'ı bırakıyor. Sen bayburt meslek lisesine gittin aq"
Emre: Puanım oraya yetti ben napıyım anne?
"Bak birazdan baban gelicek. Seninle önemli bişey konuşucaz.
Emre: Çokta umrumdaydı.
"Emre!"
Emre: pff.
Zil çalar*
Anne: Hoşgeldin kocacım.
Baba: Hoşbulduk.
Anne: Yemek hazır istersen yiyelim.
Baba: olur. Çok kalmayacağım zaten. Hemen şu konuyu konuşalım.
Emre: hangi konu?
Baba: gel sen bi
Babası elini birden masaya vurur.
Baba: Emre! Duydum ki, 2 yıldır götünü yayıp bilgisayar oyunu oynuyormuşsun. Kilo da almışsın. Bu ne hal oğlum.
Emre: Baba valla hiç sorma. Bu ara depresyondayım.
Baba: sokucam senin depresyonuna
Emre: Neden bağrıyosun ya
Baba: Senin bu ülkede bi bok olacağın yok. O yüzden annenle bi karar verdik.
Emre: Neymiş?
Baba: Seni Londra'ya üni. Okumak için göndericez.
Emre: nE
Anne: Oğlum bak paramız var çok şükür. Babanın işinde londralı tanıdıkları var. Torpil yaparak seni okula sokucaz.
Emre: Ne diyorsunuz ya!! İstemiyorum ben londra falan
Baba: SUS! GİDECEKSİN.
Emre: Nefret ediyorum hepinizden!! Ben youtuber olmak istiyorum. Gidiyorum ben*ağlar*
Sokakta gezerken bi afiş gözüne çarpar*
"Sokakta mı kaldınız? Eve gitmek jstemiyor musunuz? Paranız mı yok? O zaman bu iş tam size göre! Ünlü youtuber Hürkan gügen'in ayaklarını ve evini temizleyip para kazanmaya ne dersiniz?"
Bilgi için bu numarayı arayın: 053******
Emre: Lan 3 yıldır platoniğim bu adama!! Onunla tanışmak için ayağını bile yıkarım! Mmhhğ beni bekle ateşli serseriğ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorba oc sevgilim
FanfictionEmre'nin ailesi onu londra'ya okumak için gönderecektir ama Emre youtuber olan Hürkan'a aşıktır. Evden kaçan Emre, sokakta yürürken bi afiş görür. Her şey o afiş sayesinde değişecektir.