1.

13 0 0
                                    

🚫🚫🚫smut vardir🚫🚫🚫



Deniz'den

Salonda öyle boş boş televizyona bakiyordum. Bugün izin günümdü. Benim akisime Ozan işte "fazladan mesai" yapıyordu, kendi isteğiyle. Boş günlerimizi bir denk getiremiyirduk. Uzun zaman oluyordu iki lafin belini kırdığimiz.

Televizyondaki odağim tamamen kopmuştu. Saçma bişi cıkmişti beğendiğim film. İzin günümun böyle sıkıcı geçmesi berbatti. İşte olsam daha cok egleniirdim. Aslında bugün eğlenme çabam vardi ama Ozan pis bir işkolik oldugu için evde kalmamiş "değerli" işine gitmişti.

Televizyonu kapatarak mutfağa adimladim. Belki bişiler yapabilirdim. Telefonumdan en son yüklediğim tarif uygulmasini acip, gözüme bir tatlıyı kestirdim. Bunu yapicaktim. İrmikli bir tarifti. Malzemeleri kontrol ettim ve yapmaya basladim.

En sonunda kaynattigim şerbeti ocaktan aldim ve tatliya iyice yedirdim. Saate baktığımda 1 saat geçmişti. Ah hadi ama bu kadar kısa süremez. Bu can sıkıntısıyla odama adimladim. Yatağima kendimi attim ve telefonumu açıp internette gezindim.

İligin bir video karşima cikinc acip izlemeye basladim. İki adam vardi. Video ilerlemeye başlayınca bunun bir porno olduğunu anladim. Adam altindaki adamin deliğini sömürüyordu. Adamin deligini sertçe emdigini izleyerek bile anlayabiliridiniz. Altindaki adam ise neredeyse sanki ilk defa yapişi gibi delicesine inliyordu. Elim benden habersiz aletimi buldu. Sakin sakin okşayip videoyu izlemeye devam ediyordum.

Üsteki adam sertleşmiş aletini altindaki adamin deliğine vuruyor arada bir sanki giriyormuş gibi yapip geri çekiyordu. Muhtemelen altindaki adam zevk istiyor onu icine almak için kıvranıyordu. Üstteki adam sanki çok dayanamamiş ve kendini sertçe adama dayayip sonuna kadar aletini icine sokmuştu. Alttaki adam bir anda girmenin etkisiyle öne doğru savrulmuş ve kafasını yatak başlığına vurmasına sebep olmuştu.

Üstteki adam bunu umursamamiş ve önündeki kalçalari sertce becermeye baslamişti. Ne ara oldu bilmiyirum ama üstümdeki kiyafetlerin hepsini cikartmiş ve yatakta bacaklarimi ayirip aletimile oynuyorudm. Bacaklarim sonuna kadar ayirikti. Dizlerim kendine hafif çekikti. Göğüs uçlarim ise sertleşti. Ama daha önemlisi aletim semsertti. Bunun bugunykolay kolay inecegini sanmiyordum.

Videoya geri döndüm ve izlemeye devam ettim. Alttaki adam ellerini bağlı olduğu icin büyük ihtimalle aletine dokunamiyir ve bunun icin aci cekiyordu. Üstteki adam ise kendinden geçmiş sanki hic bişi umrunda degilmiş gibi önündeki adama zor kullaniyordu. Onu sertçe beceriyor ve adamin en derinlerine iniyordu.

İki adamin inlemeleri o kadar derin ve zevkle inliyorlardi ki sebebsizce bende inlemeye basladim. Elimdeki aletim semsertti. Videoyu başa serdim ve başucuma koydum. Diger elimi deliğime attim ve videodaki şeyleri düşünmeye basladim. Farkinda degildim ama deligime parmağımı sokuyor onun acisini umursamayip daha cok inliyordum.

Gözlerim kapali sadece videodaki şeyleri düşünüyordum. Birisinin beni sertçe becermesini benimde en derinlerime girip zevk noktama defalarca sertce girmesini istiyordum. Büyük, kalin ve sert bir aletle beni becermesini cok ama cok istiyordum. Kendimden gecmiş sekilde inliyordum. Deliğime uyguladigim parmağımı sertçe icime sokup cikariyor, aletimi hızlıca yukari aşagi çekip delice inliyorudm.

Videodaki sesler durmuştu. Muhtemelen video bitmişti. Gözlerim kapali şekilde elimi telefonuma attim. Koyduğum yerde bulamayinca gözlerimi acip baktim. Bir yandan parmağımı hala sokup cikiyoruyirdum. Kafami telefon tarafına çevirince orada dikilmiş sekilde Ozanı gördüm. Telefonu kapatip komidene koymuş. Pantolon ve gömleği çıkarmış üst tarafi çıplakken all tarafında boxerini cikarmamişti. Gözleri kararmişti ve boxerinin üzerindeki eli aletini üsten okşayip sıkıyordu.

"Arkadaş"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin