დილით:
ლუსი-გამეღვიძა ავდექი აბაზანაში შევედი წყალი გადავივლე კბილები გავიხეხე თმა და მაკიაჟი გავიკეთე და ჩავიცვი ასე გამოვიყურებოდი
ქვემოთ რომ ჩავედი ლიზა ჯიმინი ჯინი ლუკასი და ჰობი იქ იყვნენ დანარჩენები არ ჩანდნენ.
ლუკასი- ვაუ პრინცესავ რალამაზი ხარ ძალიან მაგრად გამოიყურები.
ლუდი-ხო აბა როგორ მე ხომ ყველაფერს თავიდან ვიწყებ.
ლუკასი- აბა რაა აი ეს ჩემი დაა.
ლუსი- ხოხო... ისე ლიზ შენც მაგრად გამოიყურები.
ლიზი-მადლობაა ასევე არაჩვეულებრივად გამოიყურები.
ჯიმინი- ყველანი უკვე მზად ვართ რაღას ველოდებით წავიდეთ.
ლუკასი- წავიდეთ აეროპორტში არ დაგვაგვიანდეს თირე ჩემფეხებს აგვიშვებენ არგვინდა.
ლუსი- მაშინ წავეით ჩავეყარეთ ტაქსებში მალეთ ახალა გაადგით ფეხი.
15 წუთში ადგილზე ვიყავით აეროპორტში სირბილით შევვარდით რადგან გვაგვიანდებოდა უცებ მოვასწარით გავლა და თვითმფტინავშიც ავედით ყველამ დავიკავეთ ჩვენი ადგილები მედა ჯკ ერთად მოვხვდით. ჯინი და ლუკასიც, ჯიმინი და ლიზა, ჯუნი ჰობი და თე ერთად შუგა კი მატო დაწვა და დაიძინა მაშინვე. როგორც კი თავის ადგილზე მივიდა. ესბიჭი ასე ადვილად როგორ იძინებს არ მესმის. ცოტახანი სიმღერებს ვუსმენდი მეც ძილი მომერია და ჩამეძინა როდესაც გამეღვიძა ქუქის მხარზე მედო თავი მძინარე ქუქი კი ისე მაგრად გამოიყურებოდა რომ თვალი ვერ მოვაცილე. არაფერი შევიმჩნიე და ძილი გავაგრძელე შევამჩნიე რომ ჩემმა გულმა გიჟივით ფეთქვა დიწყო და ეს უკვე ჩემთვს პიკი იყო რადგან ბიჭი წლებია არ შემყვარებია როდესაც ბიჭი შემიყვარდა სულელი ბავშვი ვიყავი ის გამახსენდა მედა ჩემძმას რომ ერთიდა იგივე ბიჭი შეგვიყვარდა მარა მას საცოლე რომ ყავდა. ჰეჰ ვერდავიჯერე რომ ჩემი გული არამედ გოგოს არამედ ბიჭის გამო აძგერდა მაშინვე დავაჭყიტე თავლები და ლუკასს მივწერე ლუკასი ჩემმა მესიჯმა გამოაფხიზლა და ისიც გაკირვებული და ამავდროულად გახარებული იყო რადგან ეგონა ნია ერთადერთი იქნებოდა ეს ასე არაა მან არ დამაფასა ხოდა მე რატომ უნდა გავეკიდო მას? ცოტახანს ვიმესიჯეთ მერე ჯინს გამოეღვიძა თავი მოვაჩვენე რომ მეძინა ჩემზე ზედმეტად ნერვიულობენ.
YOU ARE READING
👿გარყვნილი თაობა👿
Randomმოთხრობა ფიქცია რომელშიც ყველაფერი შედის ასევთქვათ ამ 21 საუკუნეა. რაც შეეხება ფიქციას იქნება გამოყენებული 18+, ბილწი სიტყვები და ასევე იქნება გინებები და ასეშემდეგ ხო და კიდევ იქნება გეი წყვილი ასევე ბისექსუალი და ვსო. დანარჩენს იხილავთ ფიქციაში მა...