Pembe çiçek buketi

17 3 7
                                    

"Bu sefer istediğim gibi olmadı... Umarım yine beğenir." diye mırıldandı. Küçük dükkanın kapısının zili çaldığında kafasını kaldırıp müşterisine baktı.

"Hoş geldiniz!"

Elindeki kalemi alel acele masaya bırakıp ayağa kalktı, saatlerdir müşteri gelmediğinden yerinden hiç kıpırdamamış kalemini oynatıyordu.

"Bugün arkadaşımla birinci ayımız ve teşekkür etmek istiyorum... bana önerebileceğin bir şey var mı? Çiçeklerden anlamam."

"Birinci yılınız mı? Ne tatlı. Tabii ki yardımcı olabilirim, pembe laleler teşekkürü simgeler bence arkadaşınız oldukça beğenecektir."

Ningning'in satış stratejisi buydu, ne kadar güler yüzlü olursan insanlar sana o kadar hayır diyemez ve alışveriş yapar, ki muhtemelen bu stratejisi yanlıştı çünkü son bir aydır dükkanın önünden yılladır baktığı sokak kedisi dâhi geçmiyordu.

"Yok, pembe sevmem. Başka çiçek önerme şansınız var mı?"

Ningning bir an duraksasa da sahte gülümsemesiyle müşteriye döndü.

"Tabii, size orkide önerebilirim şu sıralar çok satıyor."

Gözünü tekrar müşteriye çevirdiğinde mimikleri aslında beğenmediğini söylese de çiçeği eline aldı ve kasaya doğru ilerledi.

"İyi tamam bu olsun."

O an o memnuniyetsiz surata çok şey söylemek isterdi fakat gerçekten vereceği paraya ihtiyacı vardı. Ödemeyi yapıp dükkandan ayrıldıktan sonra Ning tekrar yerine geçti ve kendi kendine söylendi.

"Pembe sevmezmiş, ne kadar odun bir kişilik amk. Şahsi fikrim böyle bir kızın çiçek alması bile ilginç. Ayrıca pembeyi kim sevmez?"

Kalemini eline alıp çevirirken bir yandan yeni tablosuna ne ekleyeceğini düşünüyordu.

"Pembe."

Resmine ekleyeceği şeyin pembe rengi olduğuna karar kıldı, bolca ilgi görecekti ve bu sayede Ning Yizhuo'nun haklı olduğu ortaya çıkacaktı. Yani aslında kimse böyle bir iddiaya girmemişti ama yine de...

imnotyizhuo's post on instagram.

imnotyizhou,, Uzun süredir aklımda olan pembe bir tablo

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

imnotyizhou,, Uzun süredir aklımda olan pembe bir tablo. Pembeyi kim sevmez? Fiyat için DM📩

Yorumlar

@soolnamda
Harika iş çıkarmışsın Yizhou! Pembeye bayılırım.

@hyuntaerae
Kesinlikle bu işte bir numara olduğunu söyleyebilirim, bu güzel resimlerin ardındaki güzel yüzü görmek isterdim.

@mahmutaydin
😍😍👏

__

Ningning yorumlara gülümsedi, bunun başarı demek olduğunu biliyordu. Hevesle çiçek buketlerini düzenlerken. Onun için asıl önemli olan Aeri'nin cevap vermesiydi.

Aeri yaklaşık 1 senedir Ning'in en sıkı takipçisi olan ve paylaştığı her tabloyu -neredeyse- pahalı ucuz demeyip alan müşterisiydi. Aslında saçma sapan şeyler çizip de satabilirdi fakat kendinin büyük bir itibarı olduğuna inanıyordu.

Sürekli tanışmak yakınlaşmak istemişti fakat anonim olduğundan kendinden bahsedemezdi. Ayrıca onun hesabı da anonimdi, sahte isminden başka bir şeye ulaşamıyordu. Bazen tablo satın alacağında ufak konuşmalar yaparlardı. Yani, her müşterinin satıcıyla yaptığı gibi "Ücreti nedir?" "Merhaba umarım iyisinizdir" gibi ama bu ufak konuşmalar bile Ningning'in tüm gününü cennete çevirebiliyordu, saatlerce gülümsüyor hatta bu neşesi resimlerine bile (fark edilecek şekilde) yansıyordu . Kısa bir araştırma sonucu Ning onun zengin japon bir aileden geldiğini öğrendi; Aeri internette de oldukça popülerdi ve konuşulurdu, muhtemelen bu yüzden her tabloyu hiçbir şeymiş gibi alabiliyordu fakat neden sadece kendisinin tablosunu aldığını çözememişti. Çözemediğinden de kendi kafasında milyonlarca senaryolar kuruyordu:

Belki Aeri bana aşıktır? Ama beni hiç görmedi. Acaba beni merak edip araştırmış mıdır?
Belki Aeri'nin duvarlarında benim portrelerim doludur? Ki onun duvarları kocamandır.

Yüzünü ekşitti ve gözünü yeni başladığı resme çevirdi.

Belki de sadece benim gibi ihtiyacı olan birine acıyıp sadaka veriyordur.

Düşüncelerin içinde kaybolurken telefonuna gelen bildirim sesi hem onu korkutmuş hem heyecanlandırmıştı, hemen yerine geçip derin bir nefes aldı ve telefonu açtı fakat gördüğü yorum pek de beklediği tarzda bir şey değildi.

@aerichandesu
Pembe, ıy.

Florist - NingselleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin