Sabah uyanmıştım ama ilk kez yanımda Bedir yoktu. Elimi yüzümü yıkayıp üzerimi değiştim
Aşşağı indiğimde Bedir bir telaş içerisindeydi.-Bedir noldu?
-Güneş sen odaya geç
-Neden
-Sevgilim geliyor ama sevgilim değil
-Ne
-Hadi şuan hesap veremem sana
-Ne ne ne!?
-Güneş! Odaya geç o zaman hesap veririm
-SAKA MİSİN LAN SEN
-GÜNEŞ
-LAN KARNİMDA ÇOCUĞUNU TAŞIYORUM İYİ MİSİN SENElleriyle kafasını tuttu ve düşünmeye başladı.
-ALLAH BELANİ VERSİN SENİN, ŞEREFSİZ NAMUSSUZ KARALTERSİZ İT!
-KES GÜNEŞ BİLİP BİLMEDEN KONUŞMA
-KESMESSEM NE OLUR LAN NE YAPARSİN. ÇOCUK KATİLİ OLUCAKSAN OL! SENİN HAYATİNİ OYLE Bİ SİKERİMKİ BEDİR!Yüzüne sert bir tokat indirdim. Doğrulur gibi olduğunda bir tokat daha indirdim. Hiç bişey demiyordu.
-Güneş, odaya git. Anlaticam. Tamam mı.
-YA NEYİ ANLATACAKSIN GERİZEKALI. SUAN SAKA FELAN Mİ YAPIYORSUN SEN ANLAMİYORUM BEN ÇÜNKÜAğlamaya başlamıştım
-Günes düşündüğün gibi değil. Ben zorlamdan sen odaya geç. Arkadan da kapıyı kilitle. Anladın mı beni. Düşündüğün gibi değil.
-BİTTİ BEDİR! AYRILIYORUM SENDEN! YARİN DA BOSANİYORUZ. HA MERAK ETME ÇOCUK DOGUNCA SANA VERİRİM!
-BU EVDEN DIŞARI ADIMINI BİLE ATAMAZSİN DUYDUN MU LAN BENJ
-HEM SUCLUSUN HEM DE GÜÇLÜ ÖYLE Mİ!
-AYNEN!GEÇ ODAYA, ZORLA GÖTÜRMİYİM.
-ZORLA GÖTÜRSENE YA! NE YAPARSIN, HEH NE YAPARSIN.
-GUNES SABRIMI ZORLAMA! GEC LAN ODAYA
-AYY NOLDU YOKSA SEVGİLİNDEN Mİ AYRILIRSIN
-LAN!... AHMET!-Efendim abi
-ŞUNU ODAYA ÇIKAR KAPIYI DA KİLİTLE.
-Tamam abi.-BIRAK LAN KOLUMU! BEN GİDERİM.
Odaya çıkarken ağlama tutmuştu. Sinirden ellerim titriyor karın damarlarım ağrıyordu. Belki henüz 1 hafta oldu ama ister istemez çocuğa zarar geliyor. Sakin olmam lazım.
Zar zor nefes alıyordum. Panik atak geçiriyordum. Tek umudum şuan bana anlatacakları. Ama dur. Eger canımı sıkarsa onu polise veririm. Hem tüm dosyalar elimde. Kanıt var. Herşeyi yapabilirim.
Ama elimde bu kadar koz varken onu nasıl şikayet edeceğim ki.
Off kafayı yiyeceğim. Beni nasıl aldatır? Ama Bedir yapmaz. Ya yaparsa? Sevgilim geliyor dedi. Belki benden önceki hayatında sevgilisi vardır. Ve benimle evlenince de onu atlamıştır. Ama Berkay in dedikleri...
Hani 3 yıldır beni seviyordu. Hani bana aşıktı. Herşey i yalan. Ama ben onu sevgilisinden istesem ayırırım. Hangi varoş evli bir erkek ister ki...
Kapı sesi gelmişti ve yavaşça dinlemeye başladım.
-Hoşgeldin Lena
-Hoşbuldum aşkım, hımm güzel bir evin varmış
-Aynen aynen. Hadi geç.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA SAPLIĞI
ActionBabasının yer altı dünyasının en büyük mafyasına borcu olduğu Güneş, mafyalar tarafından kaçırılıyor.(+18)