CAHİT KARAHANİçerideydim. Aslında ben uyuşturucu ticareti yapıp genel ev işleten yer altında sözü geçendim. ama şu an basit bi adam yaralamadan içeri alınmıştım. Kimliğim her bilgimi çok iyi saklıyordum. Dışarıda en güvendiğim adamım selim yaraladığım piçi susturmuştu.bende basit bi sokak kavgası diye anlatmıştım. Bugün yarın Çıkacaktım zaten buradan bekliyordum. Birden midem bulanmaya başladı. Ayağa kalktım. Başımın döndüğünü hatırlıyorum. Gerisi yok hatırlamıyorum gözlerimi açtımda hastanede bi kolumda kelepçe yatağa bağlı bi kolumda serum vardı. Yanımda infaz kurumundan yetkili vardı. İçeri dikkatimi çeken sarı saçlı yeşil gözlü balık etli tatlı bi kız girdi. Normalde kadınlar dikkatimi çekmez hep bı ihtiyaçlardı. Benim için ama anlam veremediği bı şekilde hoşuma gitmişti. Staj gördüğü belliydi. Okuyordu sanırım Çekindiği belli olan bi şekilde seruma bakmaya geldi. Sordum "ne oldu" diye "ş-şey gıda zehirlenmesi yaşamışsınız geçmiş olsun" dedi başımı salladım ve gitti. Serum bittikten sonra çıkmak için ayaklandık çıkışta tekrar onu gördüm karşısında onunla birlikte güldüğü kahkaha attığı bi lavuk vardı.
Yumruklarımı sıktım. ama orada bişey yapamadım. Ve tekrar koğuşa döndük ranzaya uzandım biraz uyumak için gözlerimi kapattım. ama gözümün önüne o kız geliyordu. Yüzü benden çekinmesi çıkmıyordu.
Aklımdan uyumaya çalıştım. Tekrardan sabah dürtülmekle uyandım. Gardiyan tarafından "çıkıyorsun avukatın hal etmiş" diyince kalktım. Selim'in bana getirdiği kıyafet dolu çantayı alıp çıktım. Kapıda selim ve avukat bekliyorlardı. Elimdeki çantayı alıp çöpe attım. "Geçmiş olsun abi" dedi selim avukata "hadi koçum işler beni bekler 2 gündür yokum" arabaya atlayıp eve geçtikSessiz sakin kimsenin çok olmadığı bı yerdeydim. Kimse bilmezdi. "Tarif ettiğim gibi olan herkesin fotoğrafını bul" tamamdır abi hal olmuş bil dolaptan içki alıp kendimi odamdaki koltuğa attım. İçmeye başladım. Sarhoş olmazdım. Biraz kafam açılınca genel eve gitmek için çıktım evden orada sürekli siktiğim Banu geldi. Yanıma işini iyi yapıyordu. ama benim aklım hastanedeki kızdaydı. "Hoş geldin aşkım 1 2 gündür yoksun" ona ters ters baktım bakışımı gördüğü gibi kalkıp gitti. Herşey yolundaydı. Eve geçince selim geldi yanıma "abi tarif ettiğin şekilde 3 kişi var hastanede çalışan" resimleri elime aldım. İlk resim onundu. "Bu selim kimdir nedir nereden yaşıyor.
herşeyini istiyorum" yarın herşey elinde olur abi diyip çıktı. Aklımda hala o kız vardı. Birden telefonum çaldı. Malları götürüp getiren uyuşturucu tacircimizdi. Açıp ne kadar olacağını konuşup hal ettikten sonra yatağa girip Uyumaya çalıştım. Sabah gözümü açtığımda güneş yeni doğuyordu. Uyuyamazdım Zaten artık uyku tutamazdı güneş açtıktan sonra üzeri değiştirip aşağı bahçeye indim. Selim yanıma geldi. " Abi herşeyi burda" diyip kağıdı önüme bıraktıp gitti. Adı açelyaydı demek staj görüyormuş hastanede son senesiymiş lisede daha 18 yaşında ben ise 25 yaşındaydım. Benim olacaktı kimle ne yaşamış olursa olsun o yavru ceylan ailenin tek çocuğuymuş nezih bı sitede oturuyorlarmiş babası mühendis annesi öğretmen dışarıdan güzel bı aile ama içi nasıl kim bilir.
Açelya Elmas
Stajımın son 1 ayı kalmıştı bitmesine hastanın serumuna bakmaya gitmiştim. Mahkummuş eli yatağa kelepçeyle bağlı yanında infaz kurumundan yetkili vardı. Ama aşırı dikkat çekiciydi. İçimden bize olmaz diyip çekine çekine seruma vakamya gittim. Ne olduğunu sordu cevap verirken kekeledim. Kendime kızdım korkmanın ne anlamı vardı yani başını salladıdıktan sonra arkamı dönüp gittim bı kaç hastayı daha kontrol ettikten sonra dışarıda benle birlikte staj gören okul arkadaşım Gökhan vardı onunla danışmanin yanında biraz lafladik aşırı komik ve espiritüel biriydi. Saat 5 olmuştu.
Hastaneden çıkıp eve gitmek için otobüse bindim. Evin tek çocuğuydum. Babamla annem pek anlaşamasalarda bana çok düşkünlerdi. Kavgalarından bıkmıştım. İşin garip tarafı ne kadar kavga etseler bile ayrılamıyorlardı. Vazgeçemiyorlardı. Birbirinden bunları düşünürken eve gelmiştim bile inip eve çıktım annemle babam daha gelmemişti. Onlarda birazdan gelirlerdi. Üzerimi değiştirip mutfağa gittim. Birşeyler hazırlama başladım.
Yemek yapmayı çok severdim. 1 saatin sonunda idare eder bı sofra hazırlamıştım. Anahtar seni gelince benimkilerin geldiğini anlamıştım. Hoş geldiniz dedim "hoş bulduk kızım bize yemekte mi hazırlamış hamarat kızım" gülümseyip hadi yiyelim demiştim annem "sen geç sofrayı ben ben kurarım" diyince bende odama gidip biraz dinlenmek istedim. 10 dk sonra Annem çağırınca kalkıp sofraya geçtim. Yemek yiyip biraz sohbet ettik. Ailecek günümüzü anlattık. Bol kahkahalı bı yemek oldu. Yemeğini yiyince herkese Afiyet olsun diyip odama geçtim. Kisa bi duş alıp çıktım aynadan çıplak görüntüme baktım. Göğüslerim ve kalçalarım idealdi. Galiba ama bana büyük geliyordu. Beyaz tenim şişik vajinam neden baktığımı sorguladım bı an hemen dolaptan bı takım alıp giydim. Ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
1 hafta sonra
YAZAR'DAN
Açelya staja gidip gelirken son 1 2 gündür izlendiğinden şüpheleniyordu. Ve şüpheleri doğruydu. Cahit 3 gündür peşine adam takmıştı. Şimdide durakta oturmuş otobüs bekliyordu. Ve hiç kimse yoktu gelen geçen ve korkmaya başlamıştı. Sadece karşıda siyah camları flimli lüks bı araba vardı araba hareket edip yanına gelince korktu. Ama kıpırdayamadı. Arabadan selim inip yanına gitti. "Sen benimle geliyorsun bin arabaya" ne diyorsunuz siz uzak durun benden yoksa çığlık atarım "canından olmak istemiyorsan bin şu arabaya" diyip silah gösterdi. Korkudan arabaya bindi. kimdi bu benden ne istiyordu. Arabaya bindi. Ne istiyorsun benden ben seni tanımıyorum benimle ne işin var. Ama selim ona cevap vermedi. Vermezdide yavaş yavaş eve yaklaştılaşmıştı. Korumalar bahçenin kapısını açtı. Selim evin önünde durdu. İnip Açelya'nin kolundan tutup içeri sürüklemeye başladı. İçeri girince Açelya karşısında kollarında boynunda dövme olan siyah tişört kumaş pantolon giymiş ürkütücü bı Cahit beklemiyordu. Ama herşey daha yeni başlıyordu.
(Cahit ve Açelya hakkında ne düşünüyorsunuz)
Görüşlerinizi bekliyorum...