פרק עשר

101 7 0
                                    

דנטה קלאוס

פאק היא חייבת להפסיק ללבוש את הבגדים האלה אני רק מתאפק לא לקרוע אותם ולעשות לה דברים ש פאק רק מלחשוב על זה עומד לי הזין היא הורגת אותי הילדה הזאת הורגת אותי פעם ראשונה שלא שכבתי עם אישה יותר משבוע בגללה לא משנה כמה ניסיתי תמיד חשבתי עלייה אני רוצה רק את הגוף שלה את הריח שלה אותה רק אותה אני חייבת אותה צריך אותה פאק, נפלתי חזק. אף אישה אחרת לא קרובה לליגה שלה אף אחת כול אישה שניסתה להתקרב אליי העפתי אותה כי היחידה שאני חושב עלייה.

רק המחשבה עלייה צורחת את השם שלי במקלחת ואת הטעם שלה על השפתיים שלי גורם לזין שלי לעמוד לא משנה כמה צריך לחכות אני יחכה את שהיא תיתן לי לעשות בה כיצוני פאק.

אני הולך לחדר ורואה אותה ישנה כמו הפאקינג נסיכה שהיא אני מוריד את החולצה ואת המכנסיים ונשאר עם בוקסר ועולה למיטה

אני כבר מריח את הריח שלה ואני עוד שנייה עושה דברים שאסור לי. קשה לי להתאפק ואני מצמיד אותה אליי היא כמו סם אני מכור אליה הילדה הזאת הורסת אותי בחיים שלי לא הרגשתי ככה בגלל מישהי ועוד החטופה שלי מה אני עושה אני חייב שהיא תיהיה שלי לא משנה מה.

אני מחבק אותה קרוב אליי כאילו היא כול מה שאני תלוי בו וזה אולי האמת אני נפלתי חזק האישה הזאת נפלתי חזק!!! היא מסתובבת ומניחה את ראשה על חזי ואני רואה יותר טוב את הפרופיל שלה האישה שלי פשוט מושלמת. אני מקרב אותה קרוב אליי ועוצם את עייני.



חזרתיייי תקשיבו בגלל שזה הספר הראשון שלי אני לא כול כך יודעת מה לרשום ואין לי הרבה רעיונות אז סליחה אם הפרקים קצרים אם יש לכם רעיונות להוסיף לסיפור אתם יותר ממוזמנות לשלוח לי ותצביעו ותגיבו שאני ידע אם להמשיך אוהבתתתתתת❤️❤️❤️❤️❤️❤️

חטיפה אכזריתWhere stories live. Discover now