Rory The Balloon

72 2 2
                                    

Rory : *Floats In* Hey Cat Pack, Up Here...!

Wild, Leo, & Shade : ???

Leo : I'm Not Even Gonna Question on How You Got Inflated, Cous...

Rory : I Had a Little Accident With The Air Pump and My Suit Got Inflated... Though Don't I Look Cute, Guys?

Wild : I Guess...

Rory : *Giggles* And Being Inflated is Quite Fun Actually... You Guys Should Join Me... What Do You Think?

Shade : Uh... No Thanks... I Don't Want to Be Forced Spinning in The Air after Being Strapped on The Aerotrim...

Leo : And I Don't Want Any Birds To Peck Me & Ends up Forcing Me Crash Landing or Splash Landing in The Bay...

Wild : I'd Much Rather Float With My Cosmic Fury Powers...

Rory : *Giggles* Fair Enough... Though I Do Look Huggable... How About a Cat Pack Group Hug?

Wild, Leo, & Shade : *Hugs Rory*

Shade : Somehow I Feel Like This is a Bad Idea---

Leo : *POP* Oops...

Rory : *Flies Out Of Control* KYAAAAAAA!!!!!!

Shade : Ah There it is...

Wild : !!! WATCH OUT!!!

Wild, Leo, & Shade : *Ducks Down*

Rory : *CRASH* *Toys Flying Everywhere* X-X I'm Good...

Wild, Leo, & Shade : *Giggles*

Wild : Rory... You Often Times Never Fail to Make Us Laugh... You Know That, Right?

Rory : Teehee...

Wild : Tell You What, You Can Inflate Anytime You Want... How Does That Sound?

Rory : Sounds Like a Good Idea... In Fact... I Love Being Inflated... But Not As Much as I Love My Friends... Cat Pack Group Hug?

Cat Pack : *Group Hugs*

Rory : *Smiles*


The End...

Rory The BalloonWhere stories live. Discover now