-:MALIK'S HOUSE:-
Its 7am in the morning and Maham is still sleeping while mahnoor is trying her best to wake her up.
MAHNOOR: mahi! utho! *shaking her shoulder*
MAHAM: mm! nhi! *said while pouting with closed eyes*
MAHNOOR: mahi 7 baj gaye hain..tumhe aadhe ghante se utha rahi hun..uth jao ab!
MAHAM: mamaaaa! mahnoor jao yahan se! sone do mujhe!
MAHNOOR: tum ruko zara..main dadi ko bulati hun!
MAHAM: dafa ho! *said while covering her face with the blanket*
(mahnoor went to the living room where dada, dadi and other family members were sitting)
DADA: beta mahi kahan hai? usne university nhi jana?
MAHNOOR: dada main usse pichle aadhe ghante se uthane ki koshish kr rhi hun, wo uth hi nhi rahi..dadi, ap mere sath chalen usse uthane!
DADI: han han chalo uthate hain usse.
(they went to maham's room..dadi went to her bed and sat beside her)
DADI: mahi....utho beta.(said while caressing her hair)
MAHAM: mm dadi...aj nhi jana! *said while holding dadi's hand*
DADI: meri guriya, aj chali jao bas..kal parson waise hi chutti hai phir jitna araam karna hua kar lena.
MAHAM: mm..*made annoying face*
DADI: dadi ki baat nhi mano gi?
MAHAM: acha theek hai...*said while getting up*
DADI: chalo ab jaldi se taiyar hojao, main apni guriya ka pasandeeda nashta banwati hun*
MAHAM: okiee *said while smiling*
(dadi went from there and maham turned around to see an angry faced mahnoor)
MAHAM: kya hua??
MAHNOOR: or parho tum sari sari raat novels!
MAHAM: han tou din mein tou mujhe time milta nhi!
MAHNOOR: tumhe bike chalane se fursat mile tou kuch ho na..khud tou late hoti ho mujhe bhi roz karwati ho! *said while folding arms on her chest*
MAHAM: arey meri pyari behn..naraz mat ho, hum bike pe chale jaen ge..jaldi pohnch jaen ge!
MAHNOOR: mujhe university pohnchna hai, uper nhi!
MAHAM: promise is baar ahista chalaon gi!
MAHNOOR: tu or ahista? dekh len ge madam!
-:TIME SKIP:-
(mahnoor wore a pink kurta with blue jeans with a scarf around her neck. she did some light makeup and applied some scent)