HÁROM ÉV,HAT HÓNAP,négy nap telt el azóta, hogy utoljára beszéltünk Ő befutott és énekes lett míg én egy iriodában köttettem ki ahol szerkesztem a mindenféle beszédeket a nagy főnöknek.Nem egy álom munka,de ez jutott . Minden olyan könnyűnek tűnt, amikor együtt töltöttük a napokat még álmaim is voltak és csodálatos emlékeim .Már soha nem leszek az aki voltam .Össze törtem és ez csak azért van, mert hagytam, hogy az emlékek felmészenk. Soha nem valottm be se neki se magamnak azt, hogy szeretem mert mégis hogyan szerethettek egy olyan embert aki elhagyott amikor a legnagyobb szükségem lett volna rá .Nagyon fájt, hogy ő mégis a hírnevett választotta, de tudom, hogy így kellett ennek történése és nem hargszom rá .Ha lehetne rá lehtőség egytlen egy találkozóra én mindent meg bocsátanék csak, hogy újra jóban legyünk.
-Eliza nem meg mondtam hogy a kávémat hozzad ?!-tehát ez a túsko pöcsfej lenne a főnököm mindennap vagy 6 kávét iszik csoda hogy még nincs semmi baja piszkosúl jól nézki és ezt tudja s jól magáról .
-Úram meghoztam a kávéját -kopogtam be az ajtaján majd egy igen után be is mentem és letettem az asztalára aztán megfordultam és mentem volna vissza a kis iroda félségembe
-Eliza egy pillanatra-visszafordultam és Alex keserű tekintetetével találtam magam
-igen Úram?
-Szóval arról lenne szó,hogy ki kell rugjalak semmi kifogásom nincs a munkáid ellen a tehetsged fenomenális ,de úgy érzem, hogy többre lennél képes ,mint ,hogy itt gubasz a négy fal között .Legjobb munkaerőm voltál ,de meg kell hoznom azt a döntést, hogy elbucsuzom tőled.
- ohh...
-Köszönöm hogy három évig képviselted ezt a céget
-én köszönöm ezt a lehtőséget azt hiszem elmegyek össze pakolni -szóval se munkám se életem mi kell még ,hogy jöjjön, de mondjuk ebben a három évben most beszélt velem elsöször Alex nem lekezelően ezt nézhetném pozítívan is csak nem pont ebben a helyzetben.
-szia hallodtam hírt gondolom Alex nem mondta-na még pont Klára hiányzott ide Ő a legutálatosabb picsa mindenkinek csak a jót és a testét mutogatja mondjuk mást nem is igazn tudna felmutatni mert nem olyan észkombájn
-szia Klára igen távozom ,de ha most megbocsátasz most megyek is -majd kikerültem és kimentem az üvegajtón most utoljára lebattyogtam a lépcsőn és elkösztem a recepcióstól igazából egy kicsit felszabadultnak is érzem magam mert folyton a munkába temetkeztem , hogy eltudjam felejteni Őt aztán utána anya miatt.
-neharagudj nem tudod merre találom Rose cafet?- még ki se értem rendesen az utcárra már valaki leszólít
-öm ,de gyere velem megmutatóm úgyis arra mentem volna
-Köszönöm és bocsi ,hogy ezzel fárasztalak így is látom,hogy nincs olyan jó napod
-Hát ami azt illeti tényleg nem ez a legszrencsésebb napom -ki lehet ez a pasas olyan ismerős mintha már találkoztam volna vele csak nem tudom hol
-Mégegyszer köszönöm és tudod nagyon emlékeztesz valakire ...
-ohh semiség ,de ha nem baj én most mennék a nevem Eliza -majd beültem a vonál mögé és elhajtottam már tudom ki volt Ő és nem is baj ,hogy ő nem ismert fel ,de mondjuk így ,hogy most elárultam a nevem fix rájött
***
Új munkát kell találnom és minnél előbb ha nem találok munkát anyának löttek a kezeléseinek és soha nem épül fel rendesen apához is mehetnék ,de vele 12 éve nem beszéltem és megfogadtam magmanak soha nem is fogok tőle semmit kérni .Ugyhogy muszáj leszek el menni a munkanékülihez , de előtte azért átnézem még utoljára a online oldalakat és persze azt a csoportot amibe még anya rakot be ,hogy hátha még egyszer találok ott valamit. Talátam is valamit igaz csak négy hónapra szóló szerzödés lenne és mivel egy táncost és egy ˝ szakácsot˝ keresnek és a szakács alatt azt írta ,hogy nem mester szakácsot keres hanem csak ,hogy tudjon főzni a többit meg azt írta privátban beszéjük meg ,hogy még miről lenne szó. Megprobálok szerintem rá írni háta még tudok jelentkezni. Tehát így lett az ,hogy holnap interjura megyek és nagyon remélem ,hogy ez az egész nem át verés mert semi kedvem ilyenekre .
Ha szeretnél folytatást nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítést az új részről 💖
Bármi kérdés felmerülne akkor itt megtalálsz:
Insta: l.h.p.story_iro
Tiktok :l.h.p.story_iro
YOU ARE READING
Életem végéig
RomanceÁrtatlan vagyok mondom magamnak ,de mind a ketten tudtuk ,hogy ez mindkettőnk hibája . Elvesztetük egymás mint virágtalan lélek a szirmait egyenként szortuk egymás elé. Megtaláltuk s elvesztettük a másikat mert mindkettőnknek másfelé ment az élete...