Pov Bo
We zijn eindelijk aangekomen bij de spoedeisende hulp en eerlijk gezegd ik ben echt bang, ik heb niet echt iets met ziekenhuizen. 'Goedenavond u had gebeld, waar kan ik u mee helpen?' Vraagt zo'n medewerker. 'Mijn dochter heeft net een voetbal tegen haar neus gehad, en het is helemaal dik en blauw' 'oké als u door loopt naar kamer 2 gaan ze u verder helpen' 'top bedankt fijne avond' zegt mijn moeder nog. 'Nou hallo ik ben Jamie en ik ga u helpen vandaag, wat is er gebeurd?' 'er is een voetbal tegen mijn neus gekomen nu kan ik niks meer' 'oké het ziet er aardig blauw en dik uit, we moeten voor de zekerheid een foto maken'Ze hebben net de foto's gemaakt en de uitslag is binnen, neus gebroken nou lekker dit. Gelukkig mag ik wel gelijk naar huis alleen helaas kunnen ze niks aan een gebroken neus doen. We moeten goed in de gaten houden of het niet scheef gaat staan want ja dan moeten we terug. Jezus kanus het is ook al half 12 ff ezzie appen of hij nog wilt logeren vanavond.
'Yo Ezra, nog logeren?' 'jaaa tuurlijkk' ' topp tot zo🫶🏻' 'tot zo poepje' zo top dat ook weer geregeld
Pov Ezra
Arme Matt hij voelt zich zo schuldig... gelukkig mag ze weer naar huis. Matthy is naar casa del huts gegaan voor afleiding, dus nu zitten met Daan dan en ik hier naar een beetje fifa te spelen. 'Heyy' horen we opeens zwakjes als de deur open gast 'omg hey bo hoe gaat het, wat is er met je neus?' Vraagt Daan gelijk 'oh mn neus is gebroken maar ze hebben me helemaal dood gegooid met paracetamol dus gaat wel hoor' 'gelukkig nou doei Josti's ik ga naar huis, doe het veilig of nee doe het maar niet anders hoor ik het 'haha wat grappig Daan' zegt Bo.'Hey Bo' zeg ik als ik dr knuffel 'hey schat- euh ezzie, hoe gaat het?' Zegt ze een beetje blozend maar ze probeerde het te verbergen. Eigenlijk is ze zo schattig, ik zou haar zo graag willen zoenen, knuffelen en zeggen dat ik van dr hou maar dat gaat niet. Misschien dat ik het ooit tegen haar ga zeggen maar ja daar ben ik waarschijnlijk tocht te bang voor uiteindelijk zeg ik maar tegen dr dat het goed gaat met me en vraag ik of we naar boven gaan. Als we boven aankomen vraagt ze gelijk om snackies want ja die hebben we anders voor saus gehaald. 'Zullen we anders een horror film kijken' zegt ze opeens 'jaa whahaha maar durf jij dat wrl' 'tuurlijk durf ik dat stomme poepje' Whahaah ahw zo schattig hoe ze dat zegt, stomme poepje ook echt typisch iets wat ze zou zeggen. We hebben een film gekeken en hij begon niet zo spannend maar uiteindelijk kwam er een jumpscare, en daar lag ze, in m'n armen, omdat ze te bang was. 'oh euhm sorry ez' 'nee nee maakt niks uit' zeg ik maar terug. Als ik heel eerlijk ben, ze mag wel vaker zo komen liggen.
Als de film uiteindelijk afgelopen is besluiten we aan een serie te beginnen. ' duss welke serie wil je kijken!' Vraagt ze 'Euhhhh outerbanks doen?' 'JAAA' zegt ze heel enthousiast terug. Na een tijdje zie ik opeens allemaal bloed op bo dr shirt dus besluit ik het maar tegen dr te zeggen. 'Bootje' 'ja ezzieboy' 'je neus bloed' 'kut euhm kan jij m misschien schoonmaken?' 'Natuurlijk'
Daar sta je dan , om half 3 's nachts even dr wondje schoon maken. Voor ik het weet zitten onze hoofden steeds dichter bij elkaar en voel ik de adem tegen mijn lippen, en toen...
Hihi, ga maar lekker het volgende hoofdstukje lezen. Anywayy ik had beloofd meer te schrijven maar oepsies ik heb in de periode sinds de zomervakantie al 16 toetsen gehad😔😔 maar nu heb ik herfstvakantie dus kan ik meer schrijven yesyes. Eigenlijk moet ik nogsteeds shit aan school doen maar ja die stomme Spaans po boeit niemand. Doei doei Guys😛😛
JE LEEST
Verliefd op het broertje van een bankzitter❤ ft ezzieboy
Fanfictiondit is een Ezra fanfic dus als je Van Ezra houd zeker Lezen XXX Bo