להב קוטלת השדים!

48 6 29
                                    


היי חברים! יש לי רעיון מטורףףף להב קוטלת השדים!

אז הרעיון הולך ככה!

תקציר:

אמנית מנגות וציור מוצאת את עצמה כל היום בעבודה יושבת בביתה בלילה מציירת עוד ועוד מנגות, בזמנה הפנוי היא מוצאת את עצמה במקום לנוח מציירת דמויות שהיא אוהבת או יוצרת כאלו, יום אחד היא יושבת בחדר העבודה שלה טאבלט הציור שלה בידה בעודה צופה בלהב קוטלת השדים אנימה שהיא אהבה, היא הסתכלה הדמויות של השדים וטעתה למה אין שד עליון שמספרו אפס, אחרי הכול השד העליון הראשון הוא הכי חזק לא?

רעיון מדהים עלה לה והיא התחילה לצייר את הדמות הזאת, יוצרת את השד העליון מספר אפס בעיניו במסך שלה.

אבל מה שהיא לא ידע שיומים אחרי זה היא מוצאת את עצמה בתוך האנימה של להב קוטלת השדים, מבולבל ואבודה היא מחליטה להתבוסס בבית נטוש.

אבל זה לא נגמר שם שהלילה ירד היא מוצאת את עצמה מותקפת על ידי שד, בלי ידעה ופחד מה לעשות היא חושבת שהיא עומדת למות רק בשביל ששד אחר יציל אותה, רגע היא מכירה את השד הזה! זה אותו אחד שהיא ציירה לפני כמה ימים! השד העליון מספר אפס.

~סוף~

טוב אז ככה די מסובך אבל העיקר של הסיפור הוא שהשד שאותו היא ציירה יוצא מהמסך שלה ומציל אותה, כמובן ההחלטה שלכם מתי היא תפגוש את הדמויות בסדרה, הגיבורים או הנבלים?

הכוח שלה הוא ציור בעזרת הטאבלאט שלה, היא יכולה להוסיף כוח לשד שיצא מהמסך שלה בעזרת ציור על המסך, למשל עם היא תצייר על המסך חרב השד יוכל להשתמש בחרב שאותו היא ציירה.

בעיקרון האדס מהסיפור של וואן פיס היה אמור להיות השד התחתון אבל החלטה שלכם איך ליצור אותו, מפה אתם יכולים לקחת את הרעיון ולהתפרע.

היא יכולה לצייר גם האשירה שתגן עליה, אחד שסגנון החושך שלו הוא אור ובחושך, והשד והוא יכולים להיות יריבים למשל כמו זורו וסנג׳י יריבים אבל תמיד חברים.

בכל מקרה האישיות של הדמות הראשית שלנו אמורה להיות די אדישה, עייפה (מציירי מנגות תמיד עייפים) הומור יבש.

אתם יכולים לשנות להוסיף מה שבלכם תהנו!

רעיונות לספרים [אנימה] Where stories live. Discover now