וואן פיס. [2]

7 3 1
                                    

הרבה זמן לא באתי עם רעיון לסיפור אה? חחח ויש לי מלא רעיונות!! אין לי כוח לכתוב🥲

תקציר:

בכל מקרה חשבתי לעשות מישהי שנכנסה לוואן פיס מוצאת את עצמה ביער בגיל 10 מבולבלת נורא נזכרה בחייה הקודמים ומגלה שהיא שכחה את חייה שחיה עד כאן, בהתחלה היא חושבת שזה זיכרון בעד זיכרון, אבל מהר מאוד מגלה שהזכרונות שלה מלפני גיל 10 הם נעולים, שיש לה אמנזיה, מסתובבת ביער שמצאה את עצמו היא מגלה שהיער יחודי ששוכנות בו חיות משנכחדו בזמן, שורדת ביער היא מתחברת לחיות ואפילו מקבלת כמה מהתכונות שלהם, אחרי הכול וואן פי זה עולם של הסתגלות ואם חיית ביער אתה תקבל חושים חדים.

בגיל 18 היא מחליטה לעזוב את היער להיפרד מכולם ולצאת להפלגה משלה לראות את העולם להתלהב, אבל במהרה היא מגלה שהזכרונות שאיבדה הם שרשראות שמחזיקות אותה חזק, שהיא יורשת של משהו מסוכן שאפילו היא לא חלמה, תמיד היא רצתה לנסות לפתוח את הזכרונות שלה אבל משהו בתוכה צעק שלא! צעק שלפעמים חוסר ידע הוא ברכה! אבל היא אף פעם לא תשכח את העיניים האדומות שרודפות אותה גם בחלומות.

~סוף~

טוב אז ככה זה אמור להיות עד לכאן לראשית חייב!חייב שהיה עיניים אדומות כי נו אתם יודעים לעלילה, אני לא רוצה להרוס מה הזכרונות שלה מכילים כי זה ספויילר רציני😭 אז עם מישהו היה מעוניין לקחת על עצמו את הפרוייקט הזה מוזמן להגיד לי ואמסור לו את הפרטים בכיף!

לגבי החיות מיתולוגיים חשבתי שהיה

אחד שנראה כמו האל של ההודים האלו עם הארבע הזרועות שיווה שיכול ללמד אותה חרבות (אבל היה לה פגם שבו היא תתצטרך להתרגל שלבני אדם יש שתי זרועות ולא ארבע)

יש גם אחד שיש לו גוף של אריה אבל כנפיים אם אני לא טועה הוא ניראה ספניקס, הוא היה מלך של היער

ועוד אחד שהוא פניקס, כל אחד ילמד אותה בדרכו איך לשרוד, כמובן היער נמצא על צב ענק שזז ממקום למקום ככה שהאי הזה לא התגלה על ידי בני האדם.

בכל מקרה כן, מקווה שאהבתם❤️

רעיונות לספרים [אנימה] Where stories live. Discover now