ΕΠ 01| SUPER FREAKY PARTY

17 1 7
                                    

* σας συμβουλεύω στην τελευταία σκηνή να ακούσετε το τραγούδι*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

* σας συμβουλεύω στην τελευταία σκηνή να ακούσετε το τραγούδι*

••••

Η νεαρή κοπέλα με τα κόκκινα μαλλιά και το μοβ φόρεμα έκλεισε την πόρτα του σπιτιού της. Τα μάτια της έπεσαν πάνω στην ξανθιά μεγαλύτερη γυναίκα με το κόκκινο κραγιόν και το μαύρο παλτό. " Καλημέρα Ολίβια."είπε χαμογελαστή η κοκκινομάλλα κοπέλα. Η ξανθιά γυναίκα την κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω.

"Σ-Σόνια; Είμαστε γειτόνισσες εδώ και έξι μήνες;"η Σόνια γέλασε και η Ολίβια σήκωσε τα φρύδια της.

" Ω η τσιριχτή φωνή!"είπε η Ολίβια με ένα ψεύτικο χαμόγελο και η Σόνια την κοίταξε μπερδεμένη.

" Δ-δεν ξέρω αν πρέπει να το πάρω ως κοπλιμέντο που με θυμήθηκες ή όχι..."είπε σκεπτόμενη και η Ολίβια κούνησε το κεφάλι της αρνητικά αφήνοντας την Σόνια να καταλάβει πως προτιμούσε το να το πάρει ως κοπλιμέντο.

"Πας στην δουλειά;"η Σόνια συνέχισε την κουβέντα χωρίς να χάνει την καλή της διάθεση.

" Ναι και με καθυστερείς οπότε..."είπε η Ολίβια κάνοντας μερικά βήματα μπροστά.

"Ω! Τέλεια! Τ-τότε μπορούμε να πάμε μαζί."απάντησε η Σόνια αφήνοντας ένα μικρό γελάκι.

Η Ολίβια άρχισε να γελά ειρωνικά.

" Πιστεύω πως εδώ είναι που χωρίζουν οι δρόμοι μας..."την κοίταξε προσπαθώντας να θυμηθεί το όνομά της.

" Σόνια." είπε η κοκκινομάλλα.

"Ναι αυτό. Εξάλλου κοίταξέ μας. Πώς υπάρχει περίπτωση να συχνάζουμε στην ίδια περιοχή;"είπε η Ολίβια κοιτάζοντας το ρούχο της Σόνια από πάνω μέχρι κάτω.

" Λοιπόν, σκέφτηκα πως μιας και δουλεύουμε η μία απέναντι από την δουλειά της άλλης..."είπε η Σόνια και η Ολίβια γούρλωσε τα μάτια της.

Η Σόνια κούνησε το κεφάλι της θετικά με ένα χαμόγελο.

" Εσύ δουλεύεις στην επιχείρηση Μπλέικ Λούτον και εγώ στην Μπλέικ Λούτον 2.0."απάντησε η Σόνια.

CHILL |✓|Where stories live. Discover now