10. Bölüm

37 9 6
                                    

Gizemle birlikte eve geldik
Gamze ;
Anne ! Ben biraz uyucagım

Annem ( hatice ) ;
" Kızım az uyu uyandıktan sonra derslerine çalıs "
Demişti tabi artık anneme hak veriyorum çalışma konusunda kendi ayaklarım üzerinde durmam gerekiyordu annem gibi babamın eline bakmamalıydım

Annemde artık bir işe girip çalışması gerekiyordu aslında mahkeme kararıyla nafaka alıyordu ama o aldığımız para bize yetmiyordu
...

Annemin odama girmesi ile uyandım.

Annem ;
Kızım hadi kalk tam 2 saat uyudun bu kadar uyku sana yeter kalkda dersine çalış demişti .

Bende " tmm anne çalışacağım " dedim . Elimi yüzümü yıkadım ama bugun okulda olanlardan sonra kendime gelememiştim .

Biraz ders çalıstım ama aklım almıyordu kendime gelememiştim annemi yanına gittim dinlenmek için ;

Annem ;
Kızım ne çabuk çaliştında geldin ?

Gamze ;
"Offff offf ! Anne ya ! Aklım almıyor anlıyormusun ?? Almıyor işde zorlasamda almıyor "
Diye bağırmıştım .

Annemde anladı tabi babamdan dolayı oldugunu hemen beni teselli etmeye geçti .

Annem ;
Kızım fazla takma kafana . Herşey olacağına varır . Bak ben bile artık çok fazla üzülmüyorum yapacak bisey yok elimizden birşey gelmez . Onun için üzülmemeliyiz . O bizi hiç umursamamışkı , biz onun gözünde değerli değilmişizki ondan dolayı beni aldattı . O bizi umursamazsa bizde onu umursamayız ! Anladınmı kızım .

Gamze ;
" Annem tamam haklısın bu sözlerinde ama , ben böyle birşey beklemezdim babamdan , ve aklıma geldiğinde ağlayasın geliyor . Tutamıyorum kendimi "

Demiştim ve ağlamıştım . Annemde bana bakarak ağladı , sonra geldi sarılı bana .

Annem ;
" üzülme kızım artık bi baban yoksa ben varım . Hem annen hem baban olurum senin için . Artık bundan sonra babanın adını duymak istemiyorum . "

Demişti kesin bir ifadeyle . Artik babamın adı geçmicekti bu evde .
...
Annemle biraz ağlaştıktan sonra .
Birlikte komik bir dizi izledik çok eglenmiştim annemle birlikte .
Aslında annemle birlikte fazla dizi izlemezdik hep farklı dizilerimiz olurdu ama bu sefer ikimizde eglenerek aynı diziyi izlemiştik . Sonra çok yoruldum ve odama uyumaya gittim .

Bedirin ağzından ;

Buğün gamze hic iyi gözükmüyordu çok halsiz gibiydi . Kesin bişey olmuştu ama ne olmuştu ? Çok merak etmiştim . Gidip sorsam acaba ne tepki verirdi . Gidip sorsammıki neyi var ? Aklımdan planlar yaparken ayaklarım beni ona götürmüştü .

Yanına gidip sormuştum . Ama birşeyi olmadığını söyledi. Bence birşeyi vardı ama bana söylemdi diye düşündüm .

Bende onun yerinde olsaydım sölemezdim . Sonuçta hiç tanımadığım birine gidip sormuştum bir şeymi oldu diye .
Acaba benim ondan hoşlandığımı anlamışmıydı ?

Arkadaşlar okuyanlar lütfen yorum yapsın :)
Nasıl gidiyor hikayem begeniyormusunuz?

Lütfen herkez yorum yapsın :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HERŞEYE RAĞMEN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin