Motive pentru care am decis să scriu această carte

19 0 0
                                    

            1. Știu că există oameni care nu au auzit niciodată de o anumită boală sau nu știu cât de gravă este. Mai ales boli mintale. Dar probabil că și altele.

           2. Mulți oameni merg la medici în ultimele stadii ale bolilor. Probabil pentru că nu știu cum să identifice simptomele și să își de-a seama cât sunt de grave.

          3. Lucru pe care l-am scris și în cartea ,,Scriu despre subiecte importante", există persoane care nu țin cont de regulile de igienă și probabil că nici de alte metode de prevenire ale bolilor. De exemplu, sunt mulți copii care petrec foarte mult timp în aer liber. Și eu petrec mult timp pe internet, ce e drept. 

            4. Elevii la școală învață biologie. Voi încerca să explic detalii despre sisteme și organe cât voi putea de bine și poate vor înțelege de la mine, dacă nu înțeleg de la școală. Nu știu dacă voi ajuta vreun elev, dar sper. Mă gândesc să scriu și anumite lucruri pe care le fac asistenții  medicali ca să îți poți da seama dacă vreo asistentă medicală face vreo greșeală. Și poate că îi voi ajuta, cumva, și pe asistenții medicali în devenire.

         5. Vreau să schimb mentalități. Știu că fiecare om are dreptul la propria părere. Însă sunt mulți oameni care spun că nu există depresie, că oamenii care au probleme psihice sunt nebuni, că anumite simptome nu sunt grave și așa mai departe. Doresc să fac o schimbare și poate că în viitor oamenii vor conștientiza mai mult faptul că sănătatea e cea mai importantă.

E o poză cu mine în uniformă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

E o poză cu mine în uniformă. Asta ca să vă aduc o dovadă.

CARTEA DESPRE SĂNĂTATEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum