Cum Lam Cunoscut

4 1 0
                                    

Ne-am intalnit printr-un prieten comun, drept fiind faptul ca nu eram o persoana care iesea des din casa si statea sa se joace pe laptop in perioada aia, prietenul acela era mai mare, si facuse un server pe care sa ne jucam, eram mai multe persoane dar pot spune ca ii eram cea mai apropiata, dupa ceva timp observasem ca sunt destule probleme si buguri pe server eu si acel prieten nu ne dadeam seama ce sa facem asa ca el a decis sa contacteze acea persoana,prietenului meu o sai spunem A si persoana S.
Vorbeam pe apel vocal cu A cand mi la prezentat
A ma intrebase daca e ok sa bage pe cineva ca sa nu ma simt inconfortabil avand in vedere faptul ca eu nu cunosteam persoana respectiva, si eu nu aveam nicio problema cu asta asa ca la adaugat si in momentul in care S a inceput sa vorbeasca m-am simțit captivată de vocea lui, făcusem cunoștință și apoi începusem sa vorbim de serverul respectiv, a început să se apuce de el încet încet dispăreau toate problemele și mă simțeam tristă într-un fel ca nu o sa îl mai aud nu o sa ii mai aud vocea.
Cumva se întâmplă ca A sa nu ii răspundă la mesaje ceea ce la făcut sa îmi scrie mie și sa ma întrebe dacă știu ceva de el, eram puțin mirata ca mia scris și mi-am făcut scenarii ca a făcut-o doar ca să aibă un motiv sa vorbească cu mine, ma simțeam fericita într-un fel, și am început sa ne cunoaștem mai bine știam sportul pe care îl face ce ii plăcea și multe altele am început sa vorbim zilnic chiar dacă nu era vorba de server, ci doar ca nu aveam nici unul ce face, au trecut cateva săptămâni și simțeam cum începea sa îmi placa din ce în ce mai multe lucruri la el nu doar vocea lui.
Serverul era ok acum și ma trezisem cu A sa ne jucam, moment în care ma întreba, ce părere am de S, pentru ca a văzut ca petrec mult timp cu el, atunci îmi dădusem seama ca ma gândeam la el și ce face de nu răspunde, ma oprisem puțin sa ma gândesc la ce răspuns sa ii dau lui A, având în vedere faptul ca nu știam cum mi se pare S nu mam gandit la asta, dar iam dat răspunspunsul :  mi se pare de treabă.
A avut început sa rada și sa ma șicaneze spunând ca îmi place de el și nu puteam sa ii spun contrariu, era adevărat, dar ce a urmat după parca ma facut sa ma simt rău, un gol în stomac parca sa creat când îl auzisem pe A spunând ca el știe ca S are o iubită, și nu aveam nici de data asta cum sa îl contrazic, pentru ca nu ma gândisem la asta.
Probabil câteva ore mai târziu S a afirmat, avea o iubita și era destul de serios cu privire la ea asa ca am încercat sa nu îl mai plac sa nu îl mai iubesc, dar era aceiași persoana ceea ce mă facea să mă întreb, dacă aș fi cu el oare cât de diferit ar fi?
Am început să vorbim mult mai mult ne găsisem foarte asemănători pentru doi oameni care sau cunoscut destul de recent, aveam încredere în el și, ii spuneam aproape toate problemele mele, îmi era asa ușor sa ma deschid în fata lui, dar cum are și iubirea căderea ei  el începuse sa îmi povestească din ce în ce mai mult de iubita lui și cum o iubește, în adâncul inimi știam ca sunt geloasa dar nu aveam dreptul asta nu puteam sa îmi permit sa fiu geloasa pe iubita lui și am decis sa nu ii mai scriu, sa ma scap de sentimentele fata de el apoi sa vorbim iar ca și prieteni de data aceasta asa ca nu am mai vorbit din ziua aceea.

love confessionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum