Ada'da sıradan bir gündü. Kunikida evrak işlerine gömülmüş, Kenji neşeli bir şekilde ineğinden bahsetmekte, Atsushi hem Dazai'nin hem kendisinin işlerini yapmakta ve Dazai... Her zamanki köşesinde... Şöyle bir ses geliyor "Shinju wa hitori dewa dekinai..." Kunikida'nın Dazai'ye işini yapması için bağırması bir süreden sonra melodi gibi geliyor kulağa... Hatta yeterince iyi dinlerseniz iki sesin birbirine olan ahengini fark edebilirsiniz.(Yeterince iyi bir çocuk olursanız şirinleri görebilirsiniz:)) Yani Ada'da her şey normaldi. Yine bir iş gününün bitimine yakındı. Ama tabii ki hiç bir şey bu şekilde normal kalamazdı...
Dazai: "Yasano-sensei, bu gerçekten de şart mı? Sağlık kontrollerine ne gerek var şimdi! Atsushi-kun haklı değil miyim sence!"
Atsushi: "Yani aslında Dazai-san haklı. Neden sağlık kontrolü yapıyoruz?"
Dazai: Değil mi! Bu çok saçma! Kontrol yaptırtmak istemiyorum! Zaten buna ne gerek var!
Yasano: Dazai çok abartıyorsun. Zaten bu genel bir kontrol olacak sadece... Raporlarınızı güncellemem gerekiyor, zorluk çıkartmayı keser misin!?
Kunikida: Dazai bütün bir günümüz yok! Zaten şimdiden programından 2 dakika 45 saniye geciktim! Acele edelim de çabuk bitsin. Senin gibi bir tembelin aksine tüm bir günüm yok!
Dazai: Ben de bunu diyorum. Kunikida-kun'un programı bozuluyor, bunu yapmamalıyız!
Yasano: Dazai bu iş istesen de istemesen de bugün bitecek! Yani çabuk ol da çabuk bitsin!
Dazai: İSTEMİYORUM! Bu çok saçma!
Tabii ki hikayemiz devam etmesi gerektiğinden bu kontrol gerçekleşiyor... Üzgünüm Dazai, aslında pardon üzgün değilim :)
Dazai sıra ona yaklaştıkça daha çok gerilmekteydi. Bu aslında gerçekten Basic bir kontrolü. Bandajlarını açması gerekmiyordu. Bu demek oluyor ki bandajlarını altındakiler hala Ada'nın 7 gizemli sırlarından:) Peki Dazai bu kadar neyden endişeleniyordu? Eh bunu yalnızca Dazai ve başlığı gören okuyucu biliyordu...Yasano:Hey Dazai! Sıra sende...
Korka korka gitti Dazai Yasano-sensei'nin yanına... Kontroller epey iyi geçti. Göz testine kadar...
Yasano: Dazai niye okumuyorsun şunu, şimdi de herkesi böyle mi bekletiyorsun! Bulanıksa da söylemiyorsun, bir şey söyle artık!
Dazai: Yasano-sensei ben...
.
.
.
Göremiyorum...
.
.
.
.
.(Yasano-sensei'me kızmayın Sevgili Dazai'm muayene olmamak için hem 1 saat direndi hem de göz muayenesinde fazladan 20 dk bekledi:) Sabırlı bile davrandı yani...)