iyi okumalarr oy ve yorumlarinizi beklemek 🦍🦍
"Harika iş hyunjin!"
Felix alayla konusty ve yere çöktü, nefesini düzene sokmaya çalışirken, "tabii ki Bay Mükemmel ilk denemede doğruyu yapar" diye homurdandı. en yakın arkadaşı jisung ona bakarak güldü, "neden ondan bu kadar nefret ediyorsun? Hiçbir kotu davranışı olmadi sana"
Felix, Jisung'un ellerini tutarak tekrar ayağa kalktı, "Neden biliyor musun, o fazla mükemmel, yüzü, saçları, dansı, notları, arkadaş grubu. Hiçbir kusuru yok ve bu beni sinirlendiriyor."
İkisi okulun yaklaşan gösterisi için yeni hareketler öğrenerek dans öğretmenlerine dinlemeye devam ettiler. Ama Felix ne kadar uğraşırsa uğraşsın adımları tam olarak doğru atamıyordu. Öğle yemeği vaktinin geldiğinin habercisi olan zil çalana kadar deneyip her başarısız denemede daha fazla sinirlenmeye başladı.
Felix ve Jisung, arkadaşları Seungmin ve Jeongin ile birlikte masaya oturup birbirlerine gülümsediler, "dans dersi nasıldı?" Jeongin çilekli sütünden bir yudum alırken sordu.
Felix öğle yemeğini çantasından çıkarırken "pek iyi değildi" diye homurdandı. diğer çocuklar durumu anlayip birbirlerine bakış attılar. seugmin kıkırdadı "yine mi hyunjin?"
"Tam olarak oyle!" diye yorum yapan Jisung, yanındaki çilli çocuktan koluna bir tokat yedi. "beni o kadar sinir ediyor ki, ilk denemede dansı doğru yaptı"
Lee Minho , grubun yanından geçti ve Jisung'a göz kırparak onun iyice kızarmasına neden oldu. felix ise Minho'nun Chan, Changbin ve Hyunjin'in olduğu masaya oturmasını izlerken "iğrenç" diye mırıldandı.
"Hyunjin ile arkadaş oldukları için onlardan nefret edemezsin lix" dedi Jeongin, "Aslında gerçekten çok iyiler, Channie bana daha önce bu çilekli sütten almıştı"
Felix gözlerini devirdi. hyunjin'le ilgili her şeyin onu sinirlendirmesine engel olamıyordu ve hyunjin'in grubunun, en yakın arkadaşlarıyla iç içe olması onu daha da geriyordu. Felix elbette onla hiçbir zaman düzgün bir konuşma yapmamıştı ama onun hakkında bilmesi gereken her şeyi bildiğinden emindi. Mesela onun fazlasıyla mükemmel olduğunu.
🪷🪷🪷
Hyunjin , ayakkabılarını çıkardı ve hızla yatak odasına doğru yürüdü. Çantasını yere firlattu ve başını ellerinin arasına alıp yatağına oturdu. atletizm antrenmanından dolayi tamamen bitkin düşmüştü ve artık ertesi gün olacak tarih sınavına çalışması gerekiyordu. Gözlerini açık tutmaya çabalayarak çalışmaya başlamak için masasına doğru ilerledi, önünde başka bir uykusuz gecenin daha olduğunu biliyordu.
🪷🪷🪷
bölüm niye kisa dersiniz minific olcak kisa kisa 💞