sumber imej: https://ideogram.ai/g/Khezc8auTdiZ5m95ywkAVg/3
Kisah sepasang pengantin yang baru selesai majlis walimah.
Pengantin lelaki mengangkat "princess carry" pengantin perempuan menuju ke dalam rumah pengantin perempuan sambil berkucupan. Mereka pun masuk ke bilik rumah untuk berdua-duaan buat kali pertama.
Pengantin perempuan dibaringkan atas katil, dan pengantin lelaki menarik kain kebaya dan pantis pengantin perempuan.
"Surprised!", kata pengantin perempuan ketika kain kebaya dan pantis tercabut dari pinggangnya, sambil tersenyum nakal. Ternyata bukan sarang, tetapi burung yang terpapar di hadapan muka pengantin lelaki.
Hanya bahagian bawah "pengantin perempuan" telanjang, yang berbeza ketara pada bahagian atas, di mana "pengantin perempuan" masih memakai baju kebaya, tudung dan segala bagai aksesori pengantin di samping masih mengekalkan solekan mempelai.Pengantin lelaki melurut batang "pengantin perempuan" yang semakin keras sambil menurunkan seluar dan boxernya. "Surprised!", kata pengantin lelaki dengan girangnya ketika sarang dan bukannya burung yang terpacul keluar.
Kedua-dua pengantin tersenyum lebar. "Pengantin Lelaki" memasukkan batang burung "pengantin perempuan" yang keras ke dalam sarangnya. "Pengantin lelaki" sedang menunggang "pengantin perempuan".
Dari luar, kelihatan mereka sedang bersenggama dalam posisi missionary; hanya orang yang mengenali mereka secara mendalam, tahu ini adalah posisi cowgirl atau woman on top.
Ternyatalah "pengantin lelaki" sebenarnya adalah seorang perempuan tomboy yang menyamar sebagai lelaki; dan "pengantin perempuan" adalah seorang pondan yang berhias dan berdandan sebagai perempuan.
YOU ARE READING
Cerpen Pembalikan Peranan
General FictionCerita pendek berkisar pada idea Pembalikan Peranan atau dalam bahasa Inggeris "Role Reversal".