2 gun sonra
jisung geldikleri evin onunde durmustu.
kore tarzi bi ev degildi, disaridan araplarin
altinda dosetilmis ev gibi duruyordu.jisung elinde ki valizlerin aniden elinden alinmasi ile irkilmisti. alistigi bir durumdu valizlerin elinden alinip evdeki odasina kadar goturulmesi ama aniden alininca irkilmisti.
jisung arkasina bakip ailesi sigmadigi icin gledikleri 4 arabaya bakmisti. 10 tane kardesi ile sigabilecegi buyuk bir konakti.
hani penthouse var ya anlarsiniz.jisung onde gitmesini anladigi icin ayagini eve atip konagin kapisini acmisti. etrafi incelediginde tam ortada gosterisli bir su fiskeyesi, konagin tastan bahce hasarini
kaplayan duzenli caliyi, yeri kaplayan yari ot ve yari acik renk adini bilmedigi tas, konagin girisinde bulunan iki iri koruma ve evin yapili kapisina bakti.addimlarini hizlandirip konagin kapisini ittip iceri girdi. altin ve beyazin hakin oldugu bir evdi. alladin ve sihirli lambasindayim diye icinden gecirdi jisung.
jisung, evdeki hizmetcilerin yardimi ile sonunda odasina varmisti. ev cok buyuktu
malum kaybolursa sasirmaz.odasindaki yataga yatip kiyafetlerini duzenleyen hizmetcileri umursamadi.
telefonunun bildirim paneline baktiginda
mesaj gelmedigini gordu. pff, insanlari kendisi ile konusmaga zorlayamazdi.ayaga kalkip hizmetcilere dusu girecegini soyledi ve odasinda ki dus kapisini acip iceri gecti. babasi gay oldugunu ogrendiginde yuz ifadesi ve davranislari degismisti. jisungun gay oldugunu ogrenmeseydi parasi icin "arap guzeli" adlandirilan 14 yasli kiz ile evlendirilecekti. kizin. hayatini bozmamak
icin kendi hayatini zehir etmisti.sicak dusa girip saclarini sicak suyun altinda karistirmisti jisung. ailesi onu zorla bir zengin yasli arap ile evlendirecegini biliyordu. cokca kez itiraz etmisti ama onu dinleyen yoktu.
annesi bu koydugumun arap adami ile evlenmeden once cok farkliydi. zengi koca gordugu gibi degismisti kadin.
suyun kapatip kadinlar icin olan bornozu giymisti. gay oldugu icin babasi ona kiz gibi davraniyordu. kiz parfumleri, kiz kiyafetleri giymek zorunda kalmisti jisung.
dustan ciktiginda odasinda kimsenin olmadigini gorunce bornozunu cikartip odanin bir kenarina firlatmisti. daha sonra jisung jisung, icin hazirlanan acik, gosterisli, altin ile donatilmis beyaz elbiseyi
ustune gecirip aynadan kendine bakmisti.
ince bel ve bacagina tum elbiseler yakisiyordu.elbisesinin uzerine elbisesi kadar uzun zincirli zirhi giymisti. jisung tanrica gibi gorunuyordu. ayagina ise altin rengi simli
topuklu ayakkabilarini giyip odadan cikmisti.bugun jisung icin erkekler gelicekti.
babasi arasindan en begendigi erkegi
zorla jisung ile evlendirecekti."jisung?"
jisungu cagiran arap kardeslerinden biriydi. akliniz karisabilir jisungun nasil 10 kardesi olabiliyor diye. arap babasinin onceki ilisklerinden kalma cocuklardi 2 yada 3 tanesi jisungun annesinden firlama cocuklardi.
jisungu cagiran kardesi koyu tenli, uzun sacli, ince bir cocuktu. jisung soylemese bile digerlerinden daha cok seviyordu bu kucuk cocugu. kesinllikle digerlerini maymuna benzettiginden degildi.
jisung hafif egilip kucuk kiz kardesinin sacini parmaginin ucu ile arkaya itip sarilmisti.
"efendim nida"
"bugun coook guzel gozukuyorsun"
jisung tesekkur edip kucuk kardesinin yanagina minik buse kondurmustu.
"gel asagi inelim"
jisung kardesinin elini tutup sansore ilerlemisti. asansor kapisi acildiginda jisung goz gezdirmisti, oldukca genisti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
abi ben not kurdish/minsung
Fanfictionuvey babasi arap olan han jisung eklendigi tanisma grubunda insanlar tarafindan kurt sanilip alay konusu olur..