Okul Tavsiyeleri

47 8 3
                                    

Arkadaşlar orta okula başlayan kızlarda şöyle bir olgu gelişti: Orta okul çok önemli büyümeye güzelleşmeye başlıyoruz çok bakımlı olmalıyız....Allah aşkına uğraşmayın böyle şeylerle. Eskiden kütüphanem böyle saçma kitaplarla doluydu ama 7. sınıfın yarısına geldiğimde bu çabalarımın boşuna olduğunu anladım. İri gözler , kalem gibi çizilmiş dudaklar , mükemmel mimikler , harika bir fizik.... Olmasa da olmaz mı gerçekten? Sırf erkeklere güzel görünmek için yaptığınız bu uğraşların hepsi boşa gidecek çünkü erkekler onlara hoş görünme çabalarınızı anlayıp dalga geçecekler. Ya da okulun popüler kızları önceden bu yöntemleri kullandıkları için arkanızdan dedikodunuzu yapacaklar. Okuduğum bir tavsiye kitabında güya okulda 4-5 erkekle çıktığınız bilinirse iyi izlenim vermiş olurmuşsunuz... Pardon da biz arkadaşlar arasında onların arkasından kaşar diye konuşuyoruz. Yanlış anlamayın tercih meselesi ve her erkekle çıkan kaşar olmuyor tabi ama sırf okuldaki popülariteniz arsın diye yapıyorsanız üzgünüm ama tüm okulun arkanızdan size uydurabildiği en iyi sıfat kaşar olur. Ha tabi bu en masumuydu...Hele öz bakımlı tavsiyelere girmek bile istemiyorum. Herkes ister porselen gibi bir yüzü olsun. Şahsen sivilcelerim geçsin diye yüzüme sürmediğim bok kalmadı. Hatta bir ara solucan koymayı bile düşünmüştüm:) Ama ortaokulda okula giderken yüzüne fondaten , allık ve parlatıcı sürmek nasıl bir ironidir allasen yaa. Moralinizi bozmak istemem ama ya çok güzel bi yüzünün olurda popi erkekler sizle çıkarsa popüler olursunuz ya da babanızın parası varsa. Bu çabalara girecek kadar güzel olmadığımı anladığımda geçti popi olma hevesim.O da zaten 7. sınıfın başlarında falandı . Şu an liseye geçtim ve okuldaki olası manyaklara karşı hazırlıklıyım doğrusu:) Ama en önemlisi kendini tanıyabilmek bence kendinizi tanıyorsanız böyle götünüzün başınızın ayrı oynamasına da gerek kalmıyor.Uzun lafın kısası yapmayın böyle saçmalıklar fondatenle sivilcelerim kapansın derken yüzünüz mayın tarlasına döner maazallah...

Kitap EleştirileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin