یکی دیگر از برندهای معتبر ایتالیایی در زمینه تولید دستگاههای اسپرسو ساز حرفه ای، سیمونلی است که در سال ۱۹۳۶ تأسیس شد. این شرکت با تمرکز بر کیفیت، نوآوری و تکنولوژیهای پیشرفته در اسپرسو ساز صنعتی، توانسته است جایگاهی ویژه در صنعت قهوه کسب کند و به یکی از انتخابهای اصلی باریستاها و کافههای حرفهای در سراسر جهان تبدیل شود.یکی از برجستهترین مدلهای این برند، دستگاه های اسپرسوساز Simonelli Aurelia است. بهدلیل دقت بالا در کنترل دما و فشار، طراحی ارگونومیک و مقاومت بالا شهرت دارد. این مدل بهطور ویژه برای استفاده در مسابقات جهانی باریستا انتخاب شده است و توانسته است استانداردهای بالایی را در تهیه اسپرسو تعیین کند.اسپرسو ساز صنعتی Nuova Simonelli Appia نیز یکی دیگر از دستگاههای محبوب این برند است که بهخاطر کاربری آسان و کیفیت ساخت بالا، در بسیاری از کافهها و رستورانها مورد استفاده قرار میگیرد. Appia با ویژگیهایی مانند سیستم پیش دمای اتوماتیک، کنترل دمای دقیق و طراحی منحصربه فرد، تجربهای بینظیر از تهیه اسپرسو را ارائه میدهد. سیمونلی همچنین به نوآوری و تحقیق و توسعه اهمیت زیادی میدهد. این شرکت با بهرهگیری از تکنولوژیهای پیشرفته مانند سیستمهای PID برای کنترل دقیق دما، پمپهای فشار قوی و سیستمهای پیشدمای اتوماتیک، تلاش میکند تا بهترین کیفیت اسپرسو را به مشتریان خود ارائه دهد.لامارزوکو، یک برند ایتالیایی برجسته در زمینه تولید دستگاههای اسپرسوساز حرفهای و آسیاب قهوه است که در سال ۱۹۲۷ توسط Giuseppe و Bruno Bambi در فلورانس تأسیس شد. این شرکت با تمرکز بر کیفیت، نوآوری و طراحی منحصر به فرد، به یکی از معتبرترین نامها در صنعت قهوه تبدیل شده است. یکی از مهمترین دستاوردهای La Marzocco در تاریخچه خود، اختراع و ثبت سیستم دیگ دوتایی در سال ۱۹۳۹ بود.این سیستم که به دستگاهها اجازه میدهد تا آب جوش و بخار را بهطور همزمان تولید کنند، یک انقلاب در صنعت اسپرسو ساز ها بهشمار میرود و تا امروز نیز در بسیاری از مدلهای این برند بهکار گرفته میشود. مدل های محبوب La Marzocco مانند اسپرسو ساز صنعتی Linea و GS3 به دلیل دقت در کنترل دما و فشار، کیفیت ساخت بالا و قابلیت اطمینان بودن، در بسیاری از کافهها و رستورانهای برجسته جهان مورد استفاده قرار میگیرند.بهویژه اسپرسو ساز لامارزوکو Linea Classic به یکی از استانداردهای صنعت تبدیل شده و بهخاطر طراحی زیبا و عملکرد عالی، محبوبیت زیادی بدست آورده است. برند لامارزوکو همچنین به تکنولوژیهای پیشرفته توجه دارد و در مدلهایی مانند Strada و KB90 از ویژگیهای نوآورانهای مانند کنترل دیجیتالی، پروفایلسازی فشار و دما، و بسکت قهوه دقیق استفاده میکند. این ویژگیها به باریستاها این امکان را میدهند تا اسپرسویی با کیفیت و مطابق با استانداردهای حرفهای تهیه کنند.
YOU ARE READING
اسپرسو ساز صنعتی ایتالیایی
Non-Fictionیکی دیگر از برندهای معتبر ایتالیایی در زمینه تولید دستگاههای اسپرسو ساز حرفه ای، سیمونلی است که در سال ۱۹۳۶ تأسیس شد. این شرکت با تمرکز بر کیفیت، نوآوری و تکنولوژیهای پیشرفته در اسپرسو ساز صنعتی، توانسته است جایگاهی ویژه در صنعت قهوه کسب کند و به...