#62

96 5 0
                                    

"Daca vreodata vei auzi luna strigandu-ti numele, sa nu te miri! Ii povestesc despre tine in fiecare noapte..."


hei
sunteti bine?
vreau sa fiti bine... macar voi sa zambiti... :)

P.S. : Daca (,) cumva unele capitole se repeta, sa ma atentionati! Uneori unele 'citate' le iau de pe poze, poze care sunt de pe net, google, facebook, W♥I, TBLR, unele le mai vad la profilele/starile prietenilor pe wapp, si se mai intampla sa le vad de mai multe ori. In cazul in care se repeta ceva, atentionati-ma! Toti gresim, si voi incerca sa repar.. Nu an foarte mult timp sa corectez greseli sau sa vad daca se repeta ceva, deci daca a fost ceva, multumesc ca ati incercat sa treceti peste si nu ati sarit pe mine cum am vazut ca fac multi la alte carti.

*PARTE IMPORTANTA A ANUNTULUI, PENTRU MINE!*

Asa... Eu mai am si alte carti, daca ati putea sa aruncati un ochi si pe acolo... *Mersi anticipat ♥*. Probabil, din cei care stiu de cartea "Yes daddy!" si au citit-o, ea a fost stearsa. Am postat un mesaj si pe profilul meu, dar cartea era vazuta de aproximativ 16 mii de persoane, si cred ca abia 100, cel mult 200 mi-au dat follow. Unii 'fani' "Yes daddy!" erau la curect cu (,) cartile mele, si am zis ca probabil voi reusi sa lamuresc macar cativa cititori de problema postarii mele. Ok, sper sa imi cititi si celelalte carti si sa va placa.
Va iubesc, somn usor mâțunicornilor. •*• (pwpic)

CitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum