Part.5.

244 14 2
                                    

A to je bio Justin. I nije bio sam. Sa njm je bi..bi..bila.. Selena!! Ali... pa zar nisu prekinuli..?? Dobro, znam, nisam neki fan ili belieber, Ali kraj sestre, koja je fakat belieber, nemoguce je nesto ne znati o njemu. Nisam se niti okrenula, nisam mogla opet nakon noga vidjeti te prelijepe oci.
- Elaa- oke, ovo nisam ocekivala. Sta sad? Kako da se okrenem i pogledam ga? Ja to nemogu, ali moram, nesmijem bit kukavica.
- Molimm?
- ne poznamo se?
- oprosti, moram da idem
-ali Elaa - nemoj to da radis, molim te. Tiho sam saptala sebi u bradu nadajuci se da ce cuti, a s druge strane da ce poslusati i ne ici zamnom. Ipak, zasto bi isao, mi smo nitko i nista. Ustvarri, mi niti ne postojimo, niti smo ikad postojali. Nazalost.
Sta je meni? Pa poznam ga jedva 4-5 dana.

JUSTIN POV.
Smijao sam se Seleninoj budalastini kada sam se slucajno zabio u nekog. Okrenuo sam se i vidi neku curu, pa ono neznam ko je ona, necu nista govorit. Okrenuo sam se pa mi je tek tada doslo do mozga. ELA.
- Elaa- molim te da me cula, molim te, molim te, molim te. Nakon par sekundi se okrenula. Imala je hladan osmejh. Ako ga je uopce imala.
-molimm?
- ne poznamo se?- mislim,barem mislim da je skuzila na sta mislim. Jos uvjek su mi u mislima one njene mekane,pune usne. Onaj osmejh koji je imala kada sam je poljubio. I ne, ne kkajem se radi toga. Nbakon tog poljubca kao da sam opet poceo da zivim. Sve u meni je pocelo da zivi.

---------------------------------------

Hey ljudi, oavj nastavak je maloo dulji, nisam stigla vise. Spremam se ya more jer sutra idem. Na moru cu cim vise pokusati napisati, a sve nastavke koje napisem objavit cu tek poslije 25.7. Prijavljena sam na tabletu, a na moru se nmg spojit na mrezu, neznam zasto, a lozinku sam zaboravila
Ynate sto trebate, iii I ly <3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 12, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Everything is possible( Justin Bieber, Croatian )Where stories live. Discover now