Zoraki Evlilik

7 1 0
                                    

📌Gerçeklikle alakası yoktur.
Tamamen kurgudan ibarettir.
📌Her okuyan ve yazan oppacı değildir.
📌Yazım hatası ola bilir. Lütfen linçlemeyin.

🖋️𝙍𝙤𝙨𝙞𝙚𝙣 kaleminden

🖇️ Hwang Victoria
🖇️Park Jimin

Park Victoria'nın dilinden:

Her sabah yaptığım gibi uyanır uyanmaz yoga yapmaya başlamıştım. Fiziğimi korumak için yapmam şarttı. Kapının aniden açılmasıyla yerimden sıçradım.

- Anne! Ödümü kopardın! İnsan bir kapıyı çalar!

- Off ergen ergen konuşma! Misafirler gelecek. Güzel giyin ve hemen aşağı in!

- Ha? Kim geliyor? Hemde pazar günü!

- Gelince görürsün. Baban kızmadan giyin ve gel!

- Tamam be!

Üzerime beyaz sırt dekolteli kıyafetmi giyip aşağı indim. Kapı çaldı. Annem kapıyı açmam için beni gönderdi. Kapıyı açtığımda elinde çiçek tutan benim yaşlarımda bir genç vardı. Arkasında bir kadın ve yüzü kırışmış bir adam duruyordu. Dona kaldım. Ve hemen kapıyı açtım. Anneme bunlar kim dercesine bakıçş attım.

- Hoş geldiniz Bay Park ve Bayan Park. Ohh, yakışıklı çocuk sende Jimin olmalısın değil mi? Tam kızıma yakışacak bir damat!

- Teşekkürler bayan Hwang.

Annemin "damat" demesiyle gözlerim tavana kadar açıldı. Bunu hiç beklemiyordum. Çünkü evlenmek istemiyordum.

- D-damat mı?

- Evet kızım. Sana sürpriz yapmak istedik.

- Sürpriz mi? Hayatımı mahv etmek istiyorsunuz sanmıştım!

- Benimle mutfağa gel bakalım!

- Anne! Bana sormadan beni evlendirmek nedir ya! Benimle oyun mu oynuyorsunuz? Öyleyse hiç komik değil!

- KES! YETER! Şimdi salona geç ve gülümse. Aksitaktirde-

- Hayatım geliyor musunuz?

- Geliyoruz tatlım! Üstünü başını düzelt hemen salona gel!

Gözlerim dolmuştu. Hayatım mahv olacaktı! Durum daha da kötülüşmeden salona gittim.

- Kızım, isterseniz Jimin ile bahçeyi dolaşın. Biraz sohbet edersiniz.

- Peki.

Bahçede sessizce geziyorduk. İkimizden de çıt çıkmıyordu. Bu sessizliği Jimin bozdu.

- Biliyorum sende istemiyorsun. Ama ailelerimize karşı gelecek kadar güçlü değiliz. Bu yüzden arkadaş olmayı ve iyi geçinmeyi teklif ediyorum.

- Ha? Daha adını bilmediğim biri ile evleniyorum. Sense normal bir şeymiş gibi arkadaş olalım diyorsun. Tanrım, keçileri kaçırmış olmalıyım!

- Victoria, sakin o-

- Sakin falan olamam anladın mı? Hayatım mahv oluyor. Ve sen bana sakin ol diyorsun!

- Tamam istediğin kadar bağır çağır ama deyişen tek şey benim kulaklarımın sağır olması olacak!

Sustum. Ne diye bilirdim ki? Çocuk haklı. Uzun bir sessizlikten sonra konuşmaya başladım.

- Peki, teklifini kabul ediyorum. Sadece arkadaş olacağız!

- Akıllıca davrandın sadece arkadaşım olan kız!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

JİMİN İLE HAYAL ET//DİZİ//KLİŞE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin