2.3

12 5 2
                                    

Oy ve yorum atmayı unutmuyoruz😘
Medyadaki junghwan ölürüm sana ben..

"Mal kardeşim kalk artık şu koltuktan gel yardım et bana"

Junkyu isyanla karşısında ki kısa boylu oğlana kızdı.

Nedeni ise pikniğe gidiyorlardı sabahın köründe ve Mashiho uyandığından beri koltuğa oturmuş, kalkıp junkyu ya yardım etmiyordu.

Junkyu son kes bardak dolu kabı poşetin içine koyduğunda öz kardeşine seslendi.

"Doyoung, hazırsanız çıkalım"

Dedi küçük kardeşine.

Doyoung hızlı adımlar ile merdivenleri inip kapının önünde ki poşetleri eline aldı ve evden çıktı.

Mashiho artık evden çıkma vaktinin geldiğini anladığında kalktı yerinden.

1 saattir koltukta oturmaktan kalçası ağırmaya başlamıştı.

Junkyu çıkmadan kapıya yönelip evden ayrıldı shio gözleri hemen jaehyuku aradı.

Jae onun aksine doyoungun getirdiği poşetleri arabanın bagajına koyuyordu.

Mashiho yüzündeki gülümsemeyi silip 2 dakikadır izlediği oğlana doğru ilerledi.

"Bok vardı bu saatte pikniğe gidiyoruz"

Jae, yüzündeki memnuniyetsiz tavırla yanına gelen kısa oğlana çevirdi gözlerini.

O sıcak gülümsemesini sundu karşısındakine.

"Ya öyle deme eniştemizle pikniğe gidiyoruz ne güzel."

Mashiho göz devirip sıkkınca konuştu.

"Koyucam eniştene bir tane ya"

Doyoung elindeki son poşetleri jaehyuka uzatır iken sohbetlerine dahil oldu.

"Sen mi enişteye koyarsın, enişte mi sana koyar yoksa abim mi bilemiyorum abi"

Mashiho küçüğünün kurduğu cümleyi 1 dk beyninde ölçüp tarttıktan sonra dediğini hala anlamadığından kafasına geçirdi bir tane.

"Bak bak velete bak sen, büyümüşte abisine bilmiş bilmiş konuşuyor. "

Doyoung abisinin dediğine sinirlendi ve derin nefes alıp verdi.

"Bak abi junghwanın yanında sakın böyle şeyler söylemeyin ağzından kurtulamam piçin"

Mashiho dudakları yana kıvrılır iken konuştu.

"Öpüşme manasında mı abim?? "

Doyoung abisinin fesatlığına dayanamayıp önündeki arabaya bindi.

Tabiki de arkaya binmişti öne binseydi kesin olarak kısa olan abisi onu azarlıcak ve döve döve arkaya oturtcaktı.

Junkyu son kes evi kilitleyip hızla jaehyukların yanına ilerledi.

"Ben kocamın sağ koltuk prensesi olmaya gidiyorum"

Dedikten sonra işaret parmağını kaldırıp ciddileşti.

"Siz de arkamızdan bizi takip edeceksiniz, sakın ama sakın olay çıkart mıyorsunuz"

Mashiho göz devirdi ve arkadaşını arkasına döndürüp onu itti sırtından.

"Hadi koş kocana hadi"

Junkyu yolun karşısına geçip sevgilisinin yanına ilerlediği an jaongwoo junghwan ile olan sohbetini kesip jaehyukun yanına geldi.

My little star -jikyu-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin